ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تأخير در پخش زنده گفت‌وگوی روحانی جنجال‌برانگيز شد

تأخير يک ساعت و نيمه

تأخير يک ساعت و نيمه گفت‌وگوی تلويزيونی حسن روحانی، رئيس‌جمهور ايران با شبکه يک تلويزيون دولتی ايران جنجال‌هايی در پی داشت.

ضرغامی (چپ تصویر) در کنار حسن روحانی

در اين‌باره خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران (ايرنا) نوشت با اين‌که دست‌اندرکاران این گفت‌وگوی زنده مشخص شده بودند اما عزت الله ضرغامی، رئيس سازمان صداوسيما از پخش به‌موقع این گفت‌وگو جلوگيری کرده است. ايرنا دلايل آن را "نامعلوم" اعلام کرد.

شبکه یک تلويزيون دولتی با انتشار زیرنویس در حين پخش برنامه خود "مشکل فنی در دریافت تصاویر از نهاد ریاست جمهوری" را دلیل تأخیر در پخش این برنامه اعلام کرده بود.

اما تارنمای تسنیم به‌نقل از منابع آگاه نوشت دليل اين تأخير اين بود که برخی از چهره‌های نزدیک به دولت خواستار چینش مجری‌ها و سوالات توسط خود دولت به شيوه گفت‌وگوی تلویزیونی پیشین حسن روحانی بودند و مسئولان صداوسیما بر آزاد بودن سئوالات از رئیس‌جمهور تاکید کرده‌اند.

طبق اين گزارش نهاد ریاست جمهوری خواستار انتخاب مجری دلخواه خود بود و اصرار بر انتخاب مجری توسط این نهاد، موجب شد که گفت‌وگوی زنده تلویزیونی در ساعت مقرر پخش نشده و به تعویق بیفتد.

در همين حال عزت‌الله ضرغامی، رئیس سازمان صداوسیما در نامه‌ای به شورای نظارت خواستار تعیین تکلیف در مورد انتخاب مجری توسط رؤسای سه قوه مجريه، مقننه و قضائيه شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.