ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دفاع حداد عادل از انتقاد نمايندگان به توافق هسته‌ای

غلام‌علی حدادعادل، عضو مجمع تشخيص

غلام‌علی حدادعادل، عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام و نماينده تهران در مجلس ايران از انتقاد گروهی از نمايندگان مجلس به توافق هسته‌ای دفاع کرد.

به‌گزارش خبرگزاری مهر، حدادعادل که در نماز جمعه سخن می‌گفت، با تأکيد بر اين‌که "هر جريان سياسی و شخصی که بخواهد به آمريکا گرايشی پيدا کند محکوم است"، گفت: "اظهارنظر و نقدهايی که از سوی نمايندگان مجلس می‌شود از سر دلسوزی و حساسيت نسبت به انقلاب است."

روز گذشته، در پی انتقاد تند حسن روحانی از رفتارهای جناحی و “بی‌سواد” خواندن منتقدان توافق هسته‌ای، ۱۹ تن از نمایندگان مجلس ایران، که از اصولگرایان مخالف دولت هستند طی نامه‌ای از رئیس سازمان صداوسیما خواستند که این سازمان به منتقدان ژنو فرصت پاسخگویی به حسن روحانی را بدهد.

غلام‌علی حدادعادل گفت: "ملت ايران هم به آمريکا بدبين است هم به هر جريان سياسی و شخصی که بخواهد به آمريکا گرايشی پيدا کند و اين تفکر مردود و محکوم است."

وی افزود: "مذاکره کردن ايران از سر عجز و به معنی فراموش کردن جنايت‌های آمريکا در ايران نيست، نشستن با ۱+۵ بر سر ميز مذاکره به معنی اين نيست که ملت ايران اجازه بدهد دوباره آمريکايی‌ها به کشور برگردند."

در روزهای اخير اختلافات حکومتی بر سر توافق هسته‌ای ايران و کشورهای گروه ۱+۵ بار ديگر شدت گرفته است.

حسن روحانی روز سه‌شنبه ۱۵ بهمن‌ماه در جمع رؤسای دانشگاه‌ها و معاونان و مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری، به‌شدت از برخوردهای جناحی انتقاد کرد و با بیان این‌که “یک عده شدند متولی همه چیز و در مورد همه شک و تردید دارند”، گفت: “شما چه کاره هستید که خود را متولی همه چیز می‌دانید؟”

حسن روحانی با اشاره به توافق هسته‌ای اخیر ایران و کشورهای قدرتمند جهان گفت: “چرا وقتی یک کار بین‌المللی می‌شود استاد به من نامه خصوصی می‌نویسد چرا حرف نمی‌زنید؟ ژنو اولین راهگشا برای دانشگاه‌ها و پول دانشجویان بود. فقط یک عده که از یک جا تغذیه می‌شدند چیزی گفتند اما چرا باید یک عده بی‌سواد صحبت کنند؟ چرا استادان صحبت نمی‌کنند؟”

آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی، عضو مجلس خبرگان و تئوریسین جبهه پایداری به سخنان اخیر حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران درباره مخالفان توافق هسته‌ای به‌تندی پاسخ داد و گفت: “این‌ها می‌گویند انتقاد را دوست داریم اما دروغ می گویند، طاقت یک جمله را ندارند.”

وی افزود: “چرا داریم ارزش‌ها را فراموش می‌کنیم؟ بدتر از همه کارهایی که می‌شود این است که این‌ها را به پای امام و رهبری می‌گذارند و می‌گویند این پیروی از امام و رهبری است.”

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.