ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ايران و آژانس مذاکرات خود را در تهران آغاز کردند

هيئت نمايندگی جمهوری اسلامی ايران

هيئت نمايندگی جمهوری اسلامی ايران به سرپرستی رضا نجفی، و هيئت آژانس بين‌المللی انرژی اتمی به سرپرستی ترو واريو رانتا، معاون مديرکل آژانس در امور پادمان‌ها مذاکرات خود را در تهران آغاز کردند.

ترو واريو رانتا و رضا نجفی سرپرست‌های هيئت‌های آژانس بين‌المللی انرژی اتمی و ايران

به گزارش منابع خبری ايران، مذاکرات ايران و آژانس امروز، امروز، شنبه ۱۹ بهمن‌ماه در پی توافق شش ماده‌ای يوکيو آمانو، دبير کل آژانس بين المللی انرژی اتمی و علی‌اکبر صالحی، رئيس سازمان انرژی اتمی ايران که در تاريخ ۲۰ آبان‌ماه در تهران امضا شد، صورت می‌گيرد.

بر اساس اين توافقنامه ايران پذيرفت که بازرسان آژانس از معدن گچين بندرعباس و کارخانه آب سنگين اراک کنند که روز ۱۷ آذرماه از آب سنگين اراک و ۹ بهمن‌ماه از معدن گچين بندرعباس بازديد کردند.

بر اساس توافق صورت گرفته، ايران همچنين برخی از اطلاعات را نيز در اختيار آژانس قرار داده است .

روز گذشته علی‌اکبر صالحی درباره موضوع مذاکرات امروز ايران و آژانس در تهران گفت: "مذاکراتی را که با آژانس داريم در طی توافقنامه‌ای است که نزديک به سه ماه پيش ما با آمانو امضا کرديم و در آن توافقنامه شش بند وجود داشت که آن شش بند را کامل کرديم و مراحل آخر را می‌گذراند."

وی افزود: "تصميم گرفته شد که در ادامه همکاری‌های آژانس و سازمان انرژی اتمی، مذاکرات را ادامه دهيم که اين مذاکرات در اين راستا انجام می‌گيرد."

آژانس بين‌المللی انرژی اتمی قرار است در مذاکرات امروز نظرات خود را درباره اقدامات صورت گرفته از سوی ايران ارائه دهد.

اين دور از مذاکرات احتمال دارد تا فردا ادامه پيدا کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.