ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شرکت هواپيمايی هما در انتهای جدول کيفيت خدمات

شرکت بين‌المللی اسکای‌تراکس (skytrax)، در

شرکت بين‌المللی اسکای‌تراکس (skytrax)، در رده‌بندی جديد خود درباره خدمات شرکت‌های هواپيمايی کشورهای خاورميانه و آسيای ميانه، شرکت هواپيمايی هما را همراه با شرکت هواپيمايی سوريه در انتهای جدول خود قرار داد.

به‌گزارش خبرگزاری ميراث فرهنگی، شرکت مشاوره اسکای‌تراکس در بريتانيا قرار دارد و هر سال نظرسنجی از رضايت خدمات ايرلاين‌ها را انجام می‎دهد و بر اين اساس شرکت‌های هواپيمايی جهان را رتبه‌بندی می‌کند و آن را در اختيار ايرلاين‌ها و مسافران قرار می دهد تا از اين طريق مسافران برای سفری خوش و امن با رتبه‌بندی که از سوی اين شرکت انجام شده اقدام به انتخاب کنند.

قرار گرفتن شرکت هواپيمايی هما در انتهای جدول خدمات در حالی صورت می‌گيرد که از جمله عرصه‌های که ارتباطی با تحريم‌های جهانی عليه ايران ندارد سطح خدمات مناسب به مسافران است.

خدمات سايت اسکای‌تراکس در سال ۱۹۹۹ به جهانيان معرفی شد. اين شرکت از شرکت‌های صنعت حمل و نقل هوايی استقلال مشخصی دارد که تلاش دارد استانداردهای کيفيت خدمات هوايی را تعيين کند.

نظام رتبه‌بندی شرکت‌های هواپيمايی اين سايت بيش از ۸۰۰ عامل را ارزيابی می‌کند و رتبه‌بندی نهايی برآمده از مجموعه اين عوامل است.

در رده‌بندی خدمات شرکت‌های هواپيمايی کشورهای خاورميانه و آسيای ميانه، شرکت هواپيمايی امارات متحده عربی، قطر و عمان به‌ترتيب بهترين، و يمن، سوريه و هما بدترين خدمات را ارائه می‌دهند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.