ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یگان ویژه، تماشاگران «من عصبانی نیستم» را متفرق کرد

شامگاه گذشته ۲۰ بهمن ماه ((۹ فوریه) بیش از دو هزار تن از تماشاگران فیلم «من عصبانی نیستم» ساخته رضا درمیشیان با یگان ویژه متفرق شدند.

شامگاه گذشته ۲۰ بهمن ماه ((۹ فوریه) بیش از دو هزار تن از تماشاگران فیلم «من عصبانی نیستم» ساخته رضا درمیشیان با یگان ویژه متفرق شدند.

«من عصبانی نیستم» ساخته رضا درمیشیان

«من عصبانی نیستم» در سینما استقلال تهران به نمایش گذاشته شده است. همه بلیط‌های سانس ده و نیم شب به فروش رفته بود و با این‌حال بیش از دو هزار تماشاگر پشت در به انتظار ایستاده بودند. یگان ویزه این تماشاگران را متفرق کرد.

«من عصبانی نیستم» ساخته رضا درمیشیان تنها نماینده سینمای ایران در شصت و چهارمین جشنواره فیلم برلین است. این فیلم امروز، ۱۲ بهمن ماه (۱۰ فوریه) در برلیناله به نمایش گذاشته شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) امیر هوشنگ پاسبانیان، مدیر سینما استقلال از برگزارکنندگان جشنواره فیلم فجر برای نمایش فیلم «من عصبانی نیستم» تقاضای یک سانس اضافی کرده بود، اما آن‌ها با این تقاضا موافقت نکردند.

امیر هوشنگ پاسبانیان، مدیر سینما استقلال به خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفته است: « دلیل برخورد دوگانه دفتر جشنواره فیلم فجر را متوجه نمی‌شوم.اگر فیلمی مشکلی دارد چرا آن را در جشنواره نمایش می‌دهند و اگر ندارد چرا اجازه نمایش فوق‌العاده نمی‌دهند؟»

«عصبانی نیستم» درباره دانشجویی به نام نوید ( با بازی نوید محمدزاده) است که به خاطر شرکت در جنبش اعتراضی دانشجویان، «ستاره‌دار» می‌شود و سرانجام از تحصیل در دانشگاه بازمی‌ماند. این دانشجوی اخراجی اهل کردستان است و عاشق دختری است به نام ستاره (با بازی باران کوثری).

پیش از این فیلم «بغض» به کارگردانی رضا درمیشیان و با نقش‌آفرینی باران کوثری در ایران به نمایش درآمده بود. این فیلم هم با اقبال تماشاگران و منتقدان مواجه شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.