ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مديرمسئول "آسمان" به زندان اوين منتقل شد

ساعاتی پس از توقيف روزنامه

ساعاتی پس از توقيف روزنامه "آسمان"، عباس بزرگمهر، مديرمسئول اين روزنامه به زندان اوين منتقل شد.

روزنامه "آسمان" امروز، پنج‌شنبه يکم اسفندماه توقيف شد و عباس بزرگمهر با اعلام جرم سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه برای ارائه پاره‌ای از توضيحات به اين دادسرا مراجعه کرده بود که به زندان اوين منتقل شد.

خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) به‌نقل از نوشاد عمادی، از دوستان عباس بزرگمهر نوشته است که برای مديرمسئول روزنامه "آسمان" قرار وثيقه ۳۰۰ ميليون تومانی صادر شده بود که به علت پايان وقت اداری قرار دادن وثيقه به صبح شنبه موکول شد و عباس بزرگمهر به زندان اوين منتقل شد.

روزنامه "آسمان" در حالی‌که شش روز از انتشار آن می‌گذشت عصر امروز به‌دليل انتشار مطلبی در شماره چهارم خود درباره حکم قصاص توسط شعبه ۱۱ دادسرای رسانه توقيف شد.

روز سه‌شنبه ۲۹ بهمن‌ماه در روزنامه "آسمان" گزارشی منتشر شد با عنوان "علم سیاست در زمانه سخت" که در آن گروهی از استادان و دانشجویان خاطراتشان را از سال‌های دهه ۱۳۶۰ تعریف کرده بودند. در آن میان هرمیداس باوند درباره بیانیه‌ای که در آن زمان درباره قصاص مطرح شده بود، خاطره‌ای تعریف کرده بود. عنوان این بیانیه، قصاص "غیرانسانی" بود. برخی از رسانه‌های اصولگرا صفت "غیرانسانی" را توهین به حکم قرآنی "قصاص" وانمودند و به "آسمان" هجوم آوردند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.