ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احمد جنتی: عده‌ای دارند شبکه زيرزمينی ارتباط با آمريکا درست می‌کنند

احمد جنتی، دبير شورای نگهبان،

احمد جنتی، دبير شورای نگهبان، امروز دوم اسفندماه در نماز جمعه تهران اعلام کرد که "عده‌ای شبکه زيرزمينی ارتباط با آمريکا درست می‌کنند."

احمد جنتی، دبير شورای نگهبان

به‌گزارش خبرگزاری‌های ايران، احمد جنتی گفت: "من نمی‌دانم اين عده از کوزه آمريکا چه خوردند که در صدد رابطه با آمريکا هستند، اما بدانند مردم، آمريکايی‌ها را قبول ندارند و اين کار شما باطل است و به نتيجه‌ای نمی‌رسد."

وی افزود: "بدانيد اين‌که در جلسات مخفی پيام بدهيد و پيام بگيريد، تا مردم نخواهند کاری صورت نمی‌گيرد و پيشاپيش مردم هم مقام معظم رهبری هستند."

جنتی روشن نکرد که مخاطب او چه کسانی هستند اما از زمان سفر حسن روحانی، رئيس‌جمهور ايران به نيويورک و تماس تلفنی وی با باراک اوباما، رئيس‌جمهور آمريکا و همچنين توافق هسته‌ای ايران و کشورهای قدرتمند جهان گروهی از اصولگرايان حکومتی همواره عليه نزديکی ايران و آمريکا هشدار داده‌اند.

جنتی همچنين گفت: "همين الان از ما می‌خواهند بر سر مسائل هسته‌ای کوتاه بياييم، اما به آن‌ها چه ربطی دارد که در مسائل کشور ما دخالت بکنند. اگر به آمريکايی‌ها اجازه بدهيم دمار از روزگار اسلام، انقلاب و حزب‌اللهی ها برمی دارند؛ چراکه آن‌ها نه شرف دارند و نه انسانيت."

دبير شورای نگهبان با اشاره به اين‌که خواست آن‌ها اين است که به سوريه کمک نکنيم، افزود: "هنوز که به جايی نرسيده‌اند، توقع دارند ارتباطمان را با حزب‌الله قطع کنيم وای به حال روزی که رابطه برقرار شود و آن‌ها برای ما سياست‌گذاری کنند."

احمد جنتی به مسئولان هشدار داد که راهشان را در مورد ارتباط با آمريکا عوض کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • فرهاد - فریاد

    آقای جنتی چون در عهد دقیانوس زندگی میکند هنوز خبرهای پارسال که آقای خامنه ای دستور مذاکره ی مخفی را داد و با پادشاه عمان در این رابطه دیدار کرد - به آقای جنتی نرسیده است . واقعا آقای جنتی شما دستور بدهید لباس شخصی بریزند توی بیت رهبری خامنه ای و دارو دسته اش را به جرم اقدامات زیر زمینی برای رابطه با آمریکا دستگیر نمایند اما بیشتر جای تعجب است که جنتی زودتر از حسین شریعتمداری کیهان آنرا متوجه شده است امیدواریم سرمقاله ی کیهان بزودی چندتا اسم و رابطه جور کند تا مقدار حتی پولی که خامنه ای گرفته مشخص شود و مشخص کند چه رابطه ای بین آزادی تحریم پتروشیمی و آقای خامنه ای هم وجود دارد !؟

  • حمید

    رو که نیست سنگ پای قزوین است؛ خود آقای "رهبر" تماس زیر زمینی‌ با آمریکا را با دور زدن احمدی‌ نژاد و حکومتش راه انداخت ، حالا این دروغگو با پررویی این حرف را میزند!

  • Majid

    وی افزود: “بدانید این‌که در جلسات مخفی پیام بدهید و پیام بگیرید، تا مردم نخواهند کاری صورت نمی‌گیرد و پیشاپیش مردم هم مقام معظم رهبری هستند.” نمونه بارزی از به بازی گرفتن دین توسط آخوند فاسق بیدین. که دین ناب خدا حق  است و پیامش این است که تا خدا نخواهد هیچکاری صورت نگرفته و پیشاپیش مردم هم مقام کبریای الهی است و نه مقام پوشالی رهبری.  و دیگر اینکه قراردادن شمایل زیبای؟ دو آخوند در بالای سراین آخوند دربار همچون دو مجسمه چه معنا میدهد غیر از بت پرستی و نه خداپرستی؟