ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نمایشگاه «خواهش حوا» در گالری محسن گشایش یافت

نمایشگاه «خواهش حوا»، مجموعه‌ای از عکس‌های سروش میلانی‌زاده، جمعه ۲ اسفند (۲۲ فوریه) در گالری محسن در تهران گشایش پیدا کرد.

نمایشگاه «خواهش حوا»، مجموعه‌ای از عکس‌های سروش میلانی‌زاده، جمعه ۲ اسفند (۲۲ فوریه) در گالری محسن در تهران گشایش پیدا کرد.

نمایشگاه «خواهش حوا»، مجموعه‌ای از عکس‌های سروش میلانی‌زاده

سروش میلانی‌زاده در این نمایشگاه ۱۲ عکس از آثارش را به نمایش گذاشته است. این عکس‌ها با تکنیک فیس‌مانت (Face mounted Inkjet Print) و در ابعاد ۱۵۰ در۱۰۰ سانتی‌متر چاپ شده‌اند.

موضوع این آثار خواسته‌ها و تمناهای زن به عنوان سرچشمه زایش در جوامع انسانی است. عکاس در این مجموعه نگاهش به موضوع بارداری را ثبت کرده است.

سروش میلانی‌زاده در توضیح این نمایشگاه نوشته است: «بر خلاف دیدگاه عمومی یا نگرشی که عامدانه زن را در موضع ضعف قرار می‌دهد، زایش، حوزه‌های قدرت را به وی معطوف می‌کند. با این همه از هنگامی که حوا باغ عدن را ترک گفت، مطالبات او همچنان از سوی آدم بی‌پاسخ مانده است.»

به گفته آقای میلانی‌زاده عکس‌های این مجموعه بدون دستکاری رایانه‌ای، طراحی، اجرا و به ثبت رسیده‌اند.

نمایشگاه «خواهش حوا» تا ۱۴ اسفندماه سال جاری هر روز از ساعت ۱۴ تا ۲۱ در گالری محسن دایر است.

گالری محسن در بزرگراه مدرس (شمال)، خیابان ظفر، کوچه ناجی، خیابان فرزان، خیابان نوربخش، بلوار مینا شرقی، شماره ۴۲ واقع شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.