ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«۱۲ سال بردگی» از تلویزیون ایران پخش می‌شود

«۱۲ سال بردگی » ساخته استیو مک‌کوئین و از بخت‌های اسکار در فهرست برنامه‌های نوروزی سیمای جمهوری اسلامی قرار گرفته است.

علی بخشی‌زاده، مدیر شبکه دو سیما و دبیر پروژه برنامه‌های نوروزی خبر داد که فیلم «۱۲ سال بردگی » ساخته استیو مک‌کوئین و از بخت‌های اسکار در فهرست برنامه‌های نوروزی سیمای جمهوری اسلامی قرار گرفته است.

نمایی از «۱۲ سال بردگی»

مجموعاً ۱۵۶ فیلم و ۲۷۰ مستند برای برنامه نوروزی سیمای جمهوری اسلامی در نظر گرفته شده.

به گفته علی بخشی‌زاده «خانواده‌محوری، امید‌آفرینی و نشاط‌افزایی و تعامل معنوی» سه اصلی است که در برنامه‌های نوروزی به آن توجه شده است.

فیلم‌های خارجی پیش از نمایش در سیمای جمهوری اسلامی سانسور می‌شوند. علی بخشی‌زاده، مدیر شبکه دو در این‌باره گفته است: «توجه به اصل خانواده و تعالی معنوی، اساس انتخاب فیلم‌ها بوده و در این زمینه برنامه‌ریزی شده است.»

«۱۲ سال بردگی» یک درام تاریخی زندگی‌نامه‌ای است و بر اساس داستانی واقعی ساخته شده. سالومون نورثاپ مرد سیاه‌پوست آزادی است که در کنار خانواده‌اش در نیویورک زندگی می‌کند و از راه نجاری و نواختن ویلون زندگی‌اش را می‌گذراند. او را در سال ۱۸۴۱ می‌ربایند و می‌فروشند. این آغاز ۱۲ سال بردگی یک مرد آزاد و دوری او از خانواده‌اش است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شهروند درجه سه

    خوب باید هم نشان داده شود. هرچه بدبختی و مصیبت و گریه و زاری و عزا داری است باید برای ما پخش شود. از اسلام هم همین چیزها باضافه هزینه های جبران ناپذیر برای ما بوده. در عوض ثوابش بیشتر است و ما در آن دنیا اجر بیشتری می بریم. ما هرچه داریم از همین گریه ها است.