ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جایزه سزار برای رومن پولانسکی

جایزه سزار بهترین کارگردانی برای فیلم «ونوس در پوست خز» به رمان پولانسکی تعلق گرفت.

سی ونهمین دوره جوایز «سزار» در فرانسه، جمعه، ۹ اسفند (۲۸ فوریه) در مرکز شهر پاریس در تئا‌تر شاتله برگزار ‌شد. جایزه سزار بهترین کارگردانی برای فیلم «ونوس در پوست خز» به رومن پولانسکی تعلق گرفت.

پوستر سی ونهمین دوره جوایز «سزار»: ایزابل آجانی در فیلم «ملکه مارگو»

فرانسوا کلوزه، بازیگر سر‌شناس فرانسوی ریاست مراسم سزار را به عهده داشت. این مراسم به طور زنده از شبکه تلویزیونی «کانال پلوس» هم پخش می‌شد.

«پسرها و گیوم، سر میز غذا» ساخته گیوم گالیین سزار بهترین فیلم اول، بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین تدوین را به دست آورد و گیوم گالیین هم برای بازی در این فیلم سزار بهترین بازیگر مرد را از آن خود کرد.

جایزه سزار بهترین کارگردانی برای فیلم «ونوس در پوست خز» به رومن پولانسکی تعلق گرفت.

جایزه سزار برای رومن پولانسکی به عنوان بهترین کارگردان سال فرانسه

ساندرین کیبرلن هم برای بازی در «۹ ماه سخت» سزار بهترین بازیگر زن را به دست آورد.

فیلم « آلاباما مونرو» ساخته فلیکس وان گرونینگن سزار بهترین فیلم خارجی را از آن خودش کرد.

ادل اگزارکپولوس برای  فیلم «زندگی آدل» سزار بهترین بازیگر زن خوش‌آتیه و پی‌یر دولادونشان برای بازی در فیلم «بیگانه دریاچه» سزار بهترین بازیگر مرد خوش‌آتیه را به دست آوردند.

در بخش «امید‌های جوان – بازیگران زن» گلشیفته فراهانی برای فیلم «سنگ صبور» نامزد دریافت جایزه سزار شده بود، اما توفیقی نیافت. عبدالطیف کشیش و اصغر فرهادی هم در رقابت با رومن پولانسکی بر سر به دست آوردن سزار از مهم‌ترین جایزه سینمای فرانسه بی‌نصیب ماندند.

برخی از فیلم‌هایی که در رشته‌های مهم سزار می‌گیرند، دوباره بر پرده سینما‌های فرانسه به‌نمایش در می‌آیند و از فروش خوبی هم برخوردار می‌شوند.

در مراسم سزار از اسکارلت جانسون، بازیگر آمریکایی تقدیر ‌شد.

پوستر رسمی مراسم سزار در سال ۲۰۱۴ به ایزابل آجانی در فیلم «ملکه مارگو» اختصاص داشت. پاتریس شرو، کارگردان این فیلم اکتبر سال گذشته چشم بر جهان فروبست. ایزابل آجانی تاکنون پنج جایزه سزار را به دست آورده و از این نظر از خوش‌اقبال‌ترین بازیگران فرانسوی است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.