ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سلحشور: سينمای ايران فاضلاب است

فرج‌الله سلحشور، فيلم‌ساز حامی حکومت

فرج‌الله سلحشور، فيلم‌ساز حامی حکومت ايران، سينمای اين کشور را "فاضلاب" ناميد.

فرج‌الله سلحشور در ديدار با علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ايران

سلحشور به هفته‌نامه ۹ دی گفت: "فاضلابی به  نام سينما در اين مملکت وجود دارد، ما به بچه‌مسلمان ها می‌گوييم بياييد برويد فاضلاب را پاک کنيد."وی افزود: "بچه‌ها برويد در سينما، اين سينما را درست کنيد. می‌افتند در فاضلاب بعد از چند وقت بوی لجن بر می‌دارند و خودشان هم لجن می‌شوند."

اين نخستين بار نيست که سلحشور با چنين عنوان‌هايی از سينمای ايران ياد می‌کند. وی دو سال پيش نيز در واکنش به حضور احتمالی آنجلينا جولی، بازيگر سينمای هاليوود در يک فيلم ايرانی گفته بود: “هنرپيشه‌های زن ايران خودشان يک پا آنجلينا جولی هستند و سينمای ايران بايد هم برای ادامه فعاليت خود فاحشه بين‌المللی بياورد.”

همان زمان در واکنش به اين سخنان، ترانه عليدوستی، پگاه آهنگرانی، نگار جواهريان، هانيه توسلی و باران کوثری، پنج بازيگر زن سينمای ايران با انتشار بيانيه‌ای به فرج‌الله سلحشور پاسخ دادند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • faryad

    فیلم بعدی     ْچ`  مثل چماقدار؟!

  • بهنام

    اینها موجوداتی بسیار منزوی هستند که هر از گاهی با سخنانی بی ادبانه که نتیجه تربیت خانوادگی و ولایت فقیهی آنهاست سعی دارند خود را از انزوای شدید خارج نمایند و خود را مطرح نمایند . هر چند بهای گزافی هم برای نظرات ابلهانه خود پرداخت نمیکنند ، چرا که اصلآ لیاقت جواب را ندارند و بهتر است با سکوت در برابر این افراد لمپن و ذیشعور آنها را نادیده گرفت و به رسمیت نشناخت .

  • م ح

    منم کاملا باهاش موافقم. اگر يک مسلمان برود سيفون را محکم بکشد. پشت بندشم دو نا آفتابه آب خالى کنه اين سلحشور رو آب ببره سينما تميز ميشه.

  • فرهاد

    اقتصادتان که مال خر است. زندگی تان هم که سگی است. سینمایتان هم قاعدتا باید همان فاضلاب باشد. اما یک پرسش مطرح می شود که شما سی و پنج سال پیش چرا انقلاب کردید؟ که سی و پنج سال بعدتر سینمایتان بشود فاضلاب و خودتان هم کرمهای ته چاهش باشید؟

  • بابک بیدار

    آقای سلحشور خودش مستراح سینمای ایران است.