ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ضرغامی خطاب به نمايندگان معترض: پاسخ به روحانی درباره توافق هسته‌ای به صلاح نيست

عزت‌الله ضرغامی، رئيس سازمان صدا

عزت‌الله ضرغامی، رئيس سازمان صدا و سيما در نامه‌ای خطاب به ۱۹ تن از نمايندگان مجلس ايران که خواهان پاسخگويی به حسن روحانی، رئيس‌جمهور و برگزاری مناظره درباره توافق هسته‌ای شده بودند، گفت اين اقدام به صلاح کشور نيست.

عزت‌الله ضرغامی، رئيس سازمان صدا و سيمای جمهوری اسلامی ايران

اين نامه را حميد رسايی، نماينده تهران، در سايت خود منتشر کرده است.

۱۹ تن از نمايندگان مجلس ایران پس از آن‌که حسن روحانی در جمع استادان دانشگاه منتقدان توافقنامه ژنو را کم‌سواد خواند و از استادان دانشگاه خواست که درباره توافق هسته‌ای نظر بدهند در نامه‌ای از رئيس صدا و سيما خواستند تا فرصتی فراهم کند و منتقدان و موافقان توافقنامه ژنو به مناظره بنشينند.

سخنرانی روحانی در ديدار با استادان دانشگاه از تلويزيون دولتی پخش شده بود.

عزت‌الله ضرغامی در پاسخ به نمايندگان معترض از نامه "مهم و مستدل" آن‌ها تشکر کرده و حق پاسخگويی آن‌ها را پذيرفته اما نوشته است: "در اين مقطع زمانی، سياست رسانه ملی در موضوع مذاکرات هسته‌ای کاملا تبيينی و حمايتی است و تضغيف دولت و دستگاه ديپلماسی کشور با به چالش کشيدن سياست‌ها و اقدامات در حال انجام به صلاح کشور نمی‌باشد."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حمید

    رئیس سیما و صدای جمهوری اسلامی هم خود را یک ولی‌ فقیه مطلقه می‌بیند!! و بجای ایجاد فضای بحث آزاد تا مسائل واضح شوند و ملت در جریان تصمیمات باشد و بگوید آیا موافق است یا نه، به نام صلاح کشور سانسور میسازد حتا برای خودی ها؟ این است فرهنگ استبداد ولایت مطلقه چه شاه چه آخوند! شاد باشید. حمید