ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دامداران جلوی وزارت صنعت ايران تجمع کردند

شماری از دامداران با تجمع

شماری از دامداران با تجمع جلوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ايران خواهان پشتيبانی دولت و تحويل نهاده‌های دامی با قيمت دولتی شدند.

يکی از تجمع‌های دامداران در چند سال اخير در مقابل وزارت بازرگانی

به گزارش روزنامه آرمان، احمد مقدسی، رئيس هيأت‌مديره کانون انجمن‌های صنفی گاوداران ايران گفت: "دليل حضور ما اين است که به وزير صنعت، معدن و تجارت تذکراتی بدهيم درمورد تعهداتی که اين وزارتخانه به دامداران دارد بابت تحويل نهاده‌‌ها با نرخ مصوب علوفه و قيمت شير با قيمت مصوبی که تحويل گرفته‌اند."

وی افزود: "دامدار به تعهدات خود عمل کرده است ولی وزارت صنعت و معدن به مجموعه تعهدات خود عمل نکرده است. تا به امروز حدود هشت ماه است که علوفه‌ای برای خوراک دام تحويل نگرفته‌ايم و دولت هم مصوب کرده است ۳۰۰ ميليارد تومان بابت مابه‌التفاوت کيلويی ۱۱۱۰ تومان تا ۱۳۰۰ تومان که به دامدار بدهد ولی از آذرماه که اين مصوبه تصويب شده است، اقدامی در زمينه اجرايی‌کردن در دستور کار قرار نگرفته است."

به گفته مقدسی "صنعت دامپروری بالغ بر هشت ماه است که با ضرر و زيان به فعاليت خود ادامه می‌دهد."

رئيس هيأت‌مديره کانون انجمن‌های صنفی گاوداران ايران گفت: "از مسئولان ارشد خواستاريم تا به فکر توليد باشند و بدانند که در صورت کم‌توجهی آنان توليد از ميان خواهد رفت و نابودی بخش صنعت موجب افزايش بيکاری خواهد شد."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.