ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

يک شهروند کرد در روانسر بازداشت شد

به گزارش کُردپا، سيروس منصوری

به گزارش کُردپا، سيروس منصوری ٣٣ ساله در منزل شخصی‌اش در روانسر بازداشت و به مکانی نامعلوم منتقل شده است.

عکس: آرشیو

به گفته يک منبع که نامش فاش نشده "سيروس منصوری متأهل بوده  و روز دوشنبه هفته گذشته، پنجم اسفندماه در ادامه موج گسترده بازداشت شهروندان کرد در اين شهر بازداشت شده است."

يکم و دوم اسفند امسال نيروهای امنيتی ايران، شش شهروند کرد ساکن شهر روانسر به نام‌های آرام سليمانی ٢٤ سالە، مهدی ويسی ٣٠ سالە، شاهرخ و شاپور( برادر)، عبدالکريم احمدنژاد و هدايت را بازداشت کردند.

ظاهرا اين شش شهروند کُرد بە اتهام "عضويت و همکاری با احزاب کرد اپوزیسيون حکومت ايران" بازداشت شده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • samad

    حکم کور کردن چشم و بریدن گوش و بینی !! روزنامه شرق: حکم قصاص چشم، لاله‌گوش راست و بینی جوانی که روی دختر موردعلاقه‌اش اسید پاشیده و او را کور کرده ‌بود در دیوانعالی کشور تایید شد. به گزارش خبرنگار ما، این جوان که جمشید نام ‌دارد در اولین‌‌روز سال گذشته با پاشیدن اسید روی شیرین -دختر موردعلاقه‌اش- او را سوزاند و متواری شد. یک‌سال بعد وقتی که جمشید بازداشت شد به اسید‌پاشی اقرار کرد و گفت: قصد کورکردن شیرین را نداشت و فقط می‌خواست او را بترساند. قضات شعبه 71 بعد از پایان جلسه رسیدگی متهم را به قصاص یک چشم‌، گوش و بینی محکوم کردند. رای با اعتراض جمشید به دیوانعالی کشور رفت و بعد از بررسی سرانجام توسط شعبه 31 دیوان مورد تایید قرار گرفت.