ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"احتمال دارد بابک زنجانی آزاد شود"

سايت الف نوشت احتمال دارد

سايت الف نوشت احتمال دارد بابک زنجانی، تاجر و سرمايه‌دار ايرانی که هم‌اکنون زندانی است از زندان آزاد شود.

بابک زنجانی بيش از دو ماه پيش در ۹ دی‌ماه سال جاری بازداشت شد.

اين تارنما نوشت در صورتی که دولت مصاديق فساد مالی زنجانی را به قوه قضائيه ارائه نکند، احتمال دارد وی به زودی از زندان آزاد شود.

بابک زنجانی بيش از دو ماه پيش در ۹ دی‌ماه سال جاری بازداشت شد و هنوز کيفرخواست اتهامی برای وی صادر نشده است.

غلام‌حسين محسنی اژه‌ای، دادستان کل کشور ماه گذشته گفته بود که زنجانی فهرست اموالش را در اختيار قوه قضائيه قرار داده و گفته حاضر است برای تسويه حساب بدهی‌اش اموالش را به وزارت نفت منتقل کند.

اژه‌ای افزوده بود قوه قضائيه در انتظار تصميم وزارت نفت است تا "پس از آن و در مرحله دوم اگر متوجه وقوع جرمی شود به آن جرم هم رسيدگی کند."

سايت الف نوشته است: "به‌نظر می‌رسد فعلا از ديدگاه قوه قضائيه تنها جرم بابک زنجانی اموال دولتی است  که بازگردانده نشده است."

اين سايت افزوده است: "تاکنون مشخص نيست آيا وزارت نفت «وقوع جرم‌های ديگر» زنجانی را به قوه قضائيه اعلام کرده يا نه؟ دولت مدعی است در اين پرونده «فساد مالی» صورت گرفته است. به‌علاوه علت عدم صدور کيفرخواست برای بابک زنجانی پس از گذشت بيش از دو ماه نيز از اهميت بالايی برخوردار است."

به‌نوشته الف تاکنون بازداشت بابک زنجانی تنها از بيم خروج او از کشور و دستگيری توسط اينترپل صورت گرفته بود. چرا که نام او در پرونده رضا ضراب مطرح شده بود. حالا با آزاد شدن ضراب اين بيم هم از ميان رفته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.