ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازار کتاب در انحصار سوره مهر

انتشارات سوره مهر در سال ۱۳۹۲ با انتشار ۱۸۹ عنوان اثر تبلیغی بازار کتاب را در انحصار خود قرار داده است.

انتشارات سوره مهر که یک بنگاه انتشاراتی از زیرمجموعه‌های سازمان تبلیغات اسلامی است در سال ۱۳۹۲ با انتشار ۱۸۹ عنوان اثر تبلیغی از مجموعه آثار اسلامی‌نویسان بازار کتاب را در انحصار خود قرار داد.

بازار کتاب در انحصار سوره مهر

انتشارات «سوره مهر» که آثاری از نویسندگان اسلامی‌نویس وابسته به حکومت را انتشار می‌دهد، در سال ۱۳۹۲، ۱۸۹ عنوان کتاب در زمینه ادبیات داستانی، شعر و خاطره‌نویسی منتشر کرده. از میان این آثار ۸۸ عنوان کتاب چاپ نخست و ۱۰۱ عنوان نیز به صورت تجدید چاپ منتشر شده‌اند.

بر اساس گزارش انتشارات «سوره مهر» وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی این تعداد کتاب شامل ۴۹ عنوان در موضوع شعر، ۳۳ عنوان در موضوع داستان، ۴۵ عنوان در موضوع «دفاع مقدس»، پنج عنوان با موضوع ادبیات انقلاب اسلامی، ۲۰ عنوان با موضوعات پژوهشی فرهنگی، شش عنوان با موضوع موسیقی و ۳۱ عنوان با موضوع نمایش بوده‌اند.

سوره مهر همچنین ۱۲۱ عنوان کتاب را در موضوعات مختلف آماده چاپ داشته و ۱۵۹ عنوان را نیز به زیر چاپ برده است. همچنین ۶۵ عنوان کتاب در مرحله حروفچینی، ۹۱ عنوان در مرحله ویرایش و ۲۳۴ عنوان نیز در بخش امور هنری برای انتشار آماده‌سازی می‌کند.

«نورالدین پسر ایران» و «فرمانده من» ۶۱ بار تجدید چاپ شده‌اند. «پایی که جا ماند» ۴۱ بار و «لشکر خوبان» ۳۳ بار و «حماسه یاسین» ۳۳ بار تجدید چاپ شده‌اند.

بسیاری از این کتاب‌ها به طور گسترده در اختیار نهاد‌ها و وزارتخانه‌ها و کتابخانه‌ها و مدارس کشور قرار می‌گیرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.