ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انتقادهای مصباح يزدی از شيوه مذاکرات هسته‌ای و سياست‌های‌ فرهنگی دولت

محمدتقی مصباح يزدی، از روحانيان

محمدتقی مصباح يزدی، از روحانيان پرنفوذ حکومتی در ايران از دولت حسن روحانی انتقاد کرد و گفت نسبت به سياست‌های فرهنگی آن نگران است. وی شيوه مذاکرات هسته‌ای را موجب "پديدآمدن سوءظن و کم‌اعتمادی" نسبت به دولت جديد دانست.

مصباح يزدی: نگرانی اصلی ما اين است که سياست‌های فرهنگی دولت زمينه را برای فتنه‌ای خطرناک‌تر از فتنه ۸۸ فراهم کند.

به‌گزارش خبرگزاری فارس، مصباح يزدی در ديدار با عباس عراقچی، معاون وزير امور خارجه و عضو ارشد تيم مذاکره‌کننده هسته‌ای ايران گفت: "مذاکره‌کنندگان می‌توانستند با آگاهی‌بخشی به مردم نسبت به واقعيات مذاکرات، ضمن جلوگيری از سوءتفاهم و کم شدن اعتماد مردم، از مخالفت‌های احتمالی آنان به‌عنوان عاملی برای چانه‌زدن در مذاکره استفاده کنند."

این عضو مجلس خبرگان با اشاره به بعضی از سخنان مسئولان دولتی آمريکا گفت تيم مذاکره‌کننده ايران می‌توانست "زورگويی و زياده‌طلبی آنان را تقبيح کنند."

وی همچنين تأکيد فراوان بر مشکلات ناشی از تحريم‌های اقتصادی و به‌ويژه تصريح به خالی بودن خزانه را کار درستی ندانست و گفت سخنرانی‌ها و شعارها بايد به‌گونه‌ای مطرح می‌شد که "عزت و استغنای ملت" را نشان می‌داد.

محمدتقی مصباح يزدی در ادامه گفت: "صرف نظر از محتوای مذاکرات، نحوه عملکرد مسئولان امر در تبيين و توجيه کارهايشان سؤال‌برانگيز است و از جمله پيامدهای آن پديدآمدن سوءظن و کم‌اعتمادی نسبت به دولت جديد است."

وی تأکيد کرد: "ما انتقادات مبنايی نسبت به دولت داريم که مربوط به موضوع مذاکرات هسته‌ای نيست و نگرانی اصلی ما از اين است که سياست‌های فرهنگی دولت زمينه را برای فتنه‌ای خطرناک‌تر از فتنه ۸۸ فراهم کند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Ehsan mir damadi

    **** Irano ba Mojtaba khamaneyi b ghand keshondi...