ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حالت فوق‌العاده در تونس لغو شد

دفتر رياست جمهوری تونس با

دفتر رياست جمهوری تونس با انتشار بيانيه‌ای اعلام کرد که منصف مرزوقی حالت فوق‌العاده در این کشور را لغو کرد.

به‌گزارش رويترز، در اين بيانيه آمده است: "رئيس‌جمهور و فرمانده کل قوا، منصف مزروقی با صدور حکمی حالت فوق‌العاده در تمام مرزهای تونس را از روز چهارشنبه پنجم مارس ۲۰۱۴ لغو کرد."

حالت فوق‌العاده در تونس چهار ماه زودتر از موعد مقرر لغو شده است. در ماه نوامبر گذشته، منصف مزروقی گفته بود حالت فوق‌العاده تا هشت ماه، يعنی تا ماه ژوئن ۲۰۱۴ تمديد می‌شود.

در بيانيه دفتر رياست جمهوری تونس همچنين آمده است: "لغو حالت فوق‌العاده توانايی نيروهای امنيتی را برای اجرای قانون محدود نخواهد ساخت و مانع از آن نخواهد بود که در صورت لزوم آن را به مورد اجرا گذارد."

حالت فوق‌العاده در تونس از زمان سرنگونی زين العابدين بن‌علی رئيس‌جمهور سرنگون‌شده در ژانويه ۲۰۱۱ برقرار شد و لغو آن نشان‌دهنده بهبود شرايط امنيتی در اين کشور است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • akhbare rous alaihe melli mazhabi ha

    حضرت وزیر مختار ممالک محروسه اوکراین زید التوفیقاته با سلام و اداء احترام به حضرتعالی به نمایندگی از مملکت ابد مدت و قوی شوکت اوکراین مایل بودم تا مراتب عذر خواهی خویش را بعنوان احدی از شهروندان ایران به ملت آزاده و سربلند اوکراین بواسطه رویکرد رسانه ها و صاحبنظران حکومتی در ایران نسبت به روایت شان از تحولات کشور شما ابلاغ نمایم. حضرت وزیر مختار، ظرف چند هفته ایی که مبارزات آزادی خواهانه ملت بزرگوار اوکراین در جریان بوده، بسیاری از کارشناسان حکومتی و رسانه های آنها بالاخص رادیو و تلویزیون دولتی ایران این مبارزات را بگونه ایی منعکس نموده اند کانه همه مجاهدت های مردم اوکراین در اصل طرح و نقشه غربیها و در راس آنان ایالات متحده اتازونی می بوده. علیرغم آنکه روسیه با زور و نقض تمامیت خاک کشور شما و زیر پا گذاردن همه عهد و میثاق های بین المللی به کشور شما تجاوز نموده و قیام مردم شما را "کودتا و راهزنی" نامیده، مع ذالک رسانه ها و نظریه پردازان و کارشناسان دولتی در ایران سخن از طرحها و نقشه های غربی ها برای نفوذ و حضور در اوکراین می نمایند. با اینکه دنیا شاهد بحرکت درامدن تانک های روسیه در خیابان های کریمه می باشد، مع ذالک محافل دولتی در ایران سخن از "تهدیدات نظامی ناتو علیه روسیه و مردم اوکراین" می نمایند. جناب وزیر مختار، نگاه جانبدارانه، غیر منصفانه و ناحق مسئولین رسمی و دولتمردان ما را بدل نگیرید. آنها در راستای سیاست "نه شرقی نه غربی" وظیفه دارند تا از هر سیاست نابحق و غیر مردمی روسیه دفاع کنند و متقابلا هر حرکتی که در راستای غرب باشد را محکوم نموده و از آن تبری جویند. بدانید که همچون مردم آزادیخواه روسیه که علیه سیاست های تجاوز کارانه کشورشان در اوکراین در خیابان های مسکو دست به اعتراض و تظاهرات زدند، دل بسیاری از مردم آزادیخواه و حق طلب ایران هم با مردم اوکراین است. پاینده باد مردم و کشور اوکراین صادق زیباکلام چهاردهم اسفند ماه یکهزاروسیصدونود و دو منبع: خبرگزاری خبرآنلاین - See more at: http://www.cdi-iran.org/Article/15262-عذرخواهی_صادق_زیباکلام_از_مردم_اوکراین#sthash.nWZe0wJB.dpuf