ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ديدار کاترين اشتون با رئيس جمهور ايران

کاترين اشتون مسئول سياست خارجی

کاترين اشتون مسئول سياست خارجی اتحاديه اروپا امروز ۱۸ اسفند با حسن روحانی رئيس جمهور ايران ديدار و گفتگو کرد. حسن روحانی اين سفر را اراده اتحاديه اروپا در يک حرکت جديد برای ايجاد روابط دو جانبه ارزيابی کرد.

حسن روحانی اين سفر را اراده اتحاديه اروپا در يک حرکت جديد برای ايجاد روابط دو جانبه ارزيابی کرد

حسن روحانی در اين ديدار با ابراز تمايل دولت ايران برای احيای روابط اقتصادی با اتحاديه اروپا گفت که در کنار گفت‌و‌گوهای هسته‌ای، زمينه‌های ديگری نيز وجود دارد تا ايران و اتحاديه اروپا ‌بتوانند در آن روابط و همکاری‌های خود را پيش ببرند.

کاترين اشتون که در دومين روز از اولين سفر خود به تهران به سر می‌برد، گفت : "اين نخستين فرصتی است که در خصوص مسأله‌ای غير از موضوع هسته‌ای با مقامات ايران گفت و گو می‌کنم."

او گفته با پيام حسن نيت ۲۸ کشور اروپايی برای پيگيری مذاکرات رئيس جمهور ايران با رييس کميسيون اروپا در نيويورک و داووس به تهران آمده‌ است.

اشتون افزود: "حضور من نشان می‌دهد که اتحاديه اروپايی مايل است همزمان با مذاکرات هسته‌ای، روابط بهتر، موثرتر و پوياتری با ايران داشته باشد."

 در ادامه همين سفر کاترين اشتون با علی شمخانی دبير شورای عالی امنيت ملی نیز ديدار کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • nader

    ظریف و زنگنه با وعده نفت ارزان به شرکتها و کشورهای ورشکسته اروپایی آب از دهانشان راه انداخته اند تا بغارت آنچه مانده بپردازند و جیب برادران را فربه تر کنند!!

  • arass

    قابل توجه خواهر محجب اشتون  خندان که برای دست بوسی و ارایه ارادت امده : دراویش داخل زندان اوین روز گذشته اعلام کرده بودند در صورت خلف وعده مسوولان اعتصاب غذای تر خود را به اعتصاب خشک تبدیل کرده و دراویش بیرون از زندان نیز از این تصمیم آنان اعلام حمایت کرده بودند. براساس دیگر گزارشها همچنین نیروهای امنیتی با باتوم به جمعیت زنان درویش حاضر در دومین تجمع مقابل دادستانی یورش برده و با ارعاب و خشونت آنان را سوار ون های انتظامی کرده و به نقاط نامعلومی منتقل کردند. شیما انتصاری، یکی از بازداشت شدگان امروز به بی‌بی‌سی فارسی گفت: "با باتوم به ما حمله کردند، اجازه ندادند به مادر خودم که غش کرده بود رسیدگی کنم، با اینکه خانم باردار همراه ما بود، ما را به داخل خودروهای ون بردند و دستبند زدند و ما را به اوین آوردند. بین ما بازداشتی ها، کودک سه ماهه تا سه ساله هم هست. ۴۰۰ مرد را هم بازداشت کردند و با ضرب و شتم همه را به اینجا آوردند."