ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

افزایش ۱۳ درصدی تخلف‌های رانندگی

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه در سال ۱۳۹۲ خورشیدی ثبت تخلف‌های رانندگی ۱۳ درصد افزایش یافته، خواهان اعلام افزایش نرخ جریمه‌های این حوزه در سال جدید شده است.

روزانه ۱۶۵ هزار برگه جریمه در کشور صادر می‌شود

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه در سال ۱۳۹۲ خورشیدی ثبت تخلف‌های رانندگی ۱۳ درصد افزایش یافته، خواهان اعلام افزایش نرخ جریمه‌های این حوزه در سال جدید شده است.

اسماعیل احمدی مقدم فرمانده ناجا روز گذشته نوزدهم اسفند ماه سال جاری، در دومین روز از «نهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهور ناجا»، با اشاره به ضرورت افزایش نرخ جرایم گفت: «امیدواریم از ابتدای سال ۹۳ دولت افزایش نرخ جرایم را اعمال کند، چرا که هنگامی که نرخ جرایم افزایش یافت، ۲۰ تا ۳۰ درصد رفتارهای غیرقانونی کاهش یافت.»

به گفته وی روزانه ۱۶۵ هزار برگه جریمه در کشور صادر می‌شود. احمدی‌مقدم با تاکید بر اینکه افزایش جرایم، باعث کاهش تخلفات رانندگی می‌شود گفت: «ما از جریمه کردن افراد خوشحال نمی‌شویم و برخی سخنان مبنی بر اینکه جریمه اهرمی برای تامین بودجه و نشان دادن قدرت ناجا است، درست نیست.»

پیشنهاد افزایش نرخ جریمه‌ها با هدف کاهش تخلف‌های رانندگی، در شرایطی مطرح می‌شود که بر اساس گزارش‌های رسمی، میزان رشوه‌دهی و رشوه‌گیری در حوزه راهنمایی و رانندگی در سال‌های اخیر به طور پیوسته رو به افزایش بوده است.

یکی از راهکارهای دولت برای مقابله با رشوه‌دهی و رشوه‌گیری ازجمله این بود که به هر ماموری که پیشنهاد رشوه را به پلیس گزارش دهد و فرد رشوه‌دهنده را معرفی کند، دو برابر مبلغ رشوه پیشنهادی، پاداش داده شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.