ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بيلبورد اشتون و صدام در ميدان سپاه تهران نصب شد

به تازگی بيلبوردی در ميدان

به تازگی بيلبوردی در ميدان سپاه تهران نصب شده که نيمی از چهره کاترين اشتون، مسئول سياست خارجی اتحاديه اروپا را چسبيده به چهره صدام‌ حسين، رئيس‌جمهور پيشين عراق نشان می‌دهد.

روزنامه شرق در اين‌باره گزارش داد: "احتمالا دليل انتخاب صدام که يکی از منفورترين چهره‌ها نزد مردم ايران است در کنار ميهمان رسمی هفته اخير مسئولان ارشد کشور، رساندن پيامی مستقيم به بينندگان اين بيلبوردهاست."

اين بيلبورد به احتمال فراوان واکنشی به ديدار اشتون و فعالان زن در سفارت اتريش است که با اعتراض تند و فوری اصولگرايان روبه‌رو شد. علی لاريجانی، رئيس مجلس ايران ديدار اشتون با فعالان زن را "دزدانه و زشت" دانسته است. نمايندگان مجلس هم از وزير اطلاعات خواسته‌اند تا در اين‌باره پاسخگو باشد.

آيت‌الله صادق آملی‌ لاريجانی، رئيس قوه‌ قضائيه ایران نيز گفته است: "تماس با برخی فتنه‌گران در سفر اخير و اظهارنظرهای بعد از اين سفر دهن‌کجی به نظام بود."

رئيس قوه قضائيه همچنين وزارت خارجه را تهديد کرد که اگر چنين ديدارهايی در آينده رخ دهد، با آن برخورد قضايی خواهد کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    متن کامل گزارش را خواندم و باید بگویم گزارش کامل و جامعی بود و از دبیر کل سازمان ملل تشکر میکنم که با شجاعت ، این گزارش را ارائه دادند . بله حقیقت تلخ است و علت سوز و گداز عوامل حکومتی هم همین است که در متن گزارش چیزی جز حقیقت گنجانده نشده است و اصولآ چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است . جنایتکاران اسلامی به نام دین و مذهب جنایت میکنند ، پس آرزو میکنم دین و مذهب نابود شود و مردم فقط به یکتا پرستی بپردازند .

  • Majid

    رئیس قوه قضائیه همچنین وزارت خارجه را تهدید کرد که اگر چنین دیدارهایی در آینده رخ دهد، با آن برخورد قضایی خواهد کرد. انگاریکه عالیجناب رئیس عالیقدر قوه قضاجات قبل از آنکه آن دیدار صورت گیرد از آن  بیخبر بوده اند!؟! پس اگر معنای حقوق بشر به سبک غربی قرار دادن عکس اشتون در کنار عکس صدام است پس حتمأ معنای حقوق بشر به سبک شرقی قراردادن عکس خمینی است در کنار خامنه ای!؟! و خیالمان راحت که معنای حقوق بشر به سبک حقی  قرار گرفتن جمیع مجرمین و ظالمین و دروغگویان است در محلی است بنام جهنم ودر پیشگاه خالق بشر  و خالق بر حق آزادی و کلیه حقوق برحق انسان در روی  زمین. حقوقی که توسط آن جماعت ظالم ازشان سلب گشته و میشود و خواهد شد تا روز دیدارشان در جهنم.