ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"وضعیت آبی ایران مناسب نيست"

جهانگير حبيبی، معاون حفاظت و

جهانگير حبيبی، معاون حفاظت و بهره‌برداری مديريت منابع آب ايران وضعيت آبی کشور را نامطلوب خواند.

زاينده‌رود خشک‌شده در اصفهان

به‌گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران (ایرنا)، جهانگير حبيبی گفت: "وضعيت آبی کشور با توجه به دوره خشکسالی و کاهش ميزان بارندگی‌ها، از لحاظ منابع آب وضعيت مناسبی نيست."

وی افزود: " آب زيرزمينی شرايط بسيار نامناسبی در کشور دارد و عمده دشت‌های کشور شرايط آبی آنها ممنوعه است و با همين شرايط نامناسب اضافه برداشت آب از آنها صورت می‌گيرد و شمار کمی از دشت‌های کشور نيز که برداشت آب در آنها آزاد است فاقد ظرفيت کافی برای برداشت و استحصال آب هستند."

به‌گفته وی در حوزه آب‌های سطحی نيز به دليل طولانی شدن مدت دوره خشکسالی و فقر منابع زيرزمينی از نظر حجم آب روان آب نيز کم شده است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری مديريت منابع آب ايران تأکيد کرد که رشد شهری، توسعه کشور و نياز به آب و غذا و توليدات کشاورزی و صنعتی است و بايد با همين منابع محدود آبی نيازهای مردم و نيازهای توسعه‌ای کشور تأمين شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.