ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سه سال و نیم زندان برای رئیس باشگاه بایرن مونیخ آلمان

اولی هوينس، رئیس باشگاه بايرن

اولی هوينس، رئیس باشگاه بايرن مونيخ آلمان به اتهام فرار از پرداخت ماليات به سه سال و نیم زندان محکوم شد.

اولی هوينس، رئيس باشگاه بايرن مونيخ در دادگاه

به‌گزارش خبرگزاری آلمان، پس از محاکمه سه روزه اولی هوينس در دادگاه ايالتی مونيخ، سرانجام ظهر امروز پنج‌شنبه ۲۲ اسفندماه (۱۳ مارس) حکم دادگاه اعلام و رئیس باشگاه بايرن مونيخ مجرم شناخته شد.

اولی هوینس متهم بود که با انتقال بیش از ۲۷ میلیون یورو به حساب بانکی مخفی در سوئيس از پرداخت ماليات در آلمان سر باز زده است.

هوینس ژانویه ۲۰۱۳ به اداره مالیات مراجعه و به فرار مالياتی خود اعتراف کرد اما دادگاه در رأی خود اين اعتراف را بی‌اثر تشخیص داد.

رئیس باشگاه بايرن مونيخ آلمان از ۲۷ میلیون و ۲۰۰ هزار یورويی که به حساب مخفی خود ريخته بود ۱۰ میلیون يورو را برگردانده و بقيه آن را نيز بايد پرداخت کند.

وکلای اولی هوينس درخواست حبس تعليقی وی را کرده بودند.

حکم بازداشت هوينس در حال حاضر اجرا نمی‌شود و وکيل او گفته است به اين حکم اعتراض خواهد کرد.

باشگاه بايرن مونيخ موفق‌ترين تيم فوتبال آلمان را دارد که سال گذشته افزون بر قهرمانی در بوندسليگا، جام باشگاه‌های آلمان و جام حذفی این کشور، قهرمان باشگاه‌های اروپا و جهان شد.

بايرن مونيخ هم‌اکنون با اختلاف بسيار نسبت به حريفان خود در صدر جدول بوندسليگا قرار دارد، به مرحله نيمه نهايی جام حذفی آلمان رسيده و به يک چهارم نهايی ليگ قهرمانان اروپا راه يافته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.