ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئيس باشگاه بايرن مونيخ زندان را پذيرفت و از سمت‌های خود استعفا داد

اولی هوينس، رئيس باشگاه بايرن

اولی هوينس، رئيس باشگاه بايرن مونيخ امروز جمعه ۲۳ اسفندماه (۱۴ مارس) با انتشار بيانيه‌ای ضمن پذيرش حکم دادگاه عليه وی استعفای خود از رياست باشگاه بايرن مونيخ را اعلام کرد.

اولی هوينس سه سال و نیم زندان را پذيرفت.

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، هوينس در بيانيه خود نوشته است در پی تجديدنظر در رأی دادگاه نيست و حکم زندان را می‌پذيرد.

اولی هوینس روز گذشته، پس از سه روز محاکمه به اتهام فرار از پرداخت مالیات به سه سال و نیم زندان محکوم شد.

هوينس در بيانيه خود نوشته است: "پس از صحبت با خانواده‌ام، تصميم گرفتم رأی دادگاه ايالتی مونيخ در مورد وضعيت مالياتی‌ام را بپذيرم. من از وکلای خود خواسته‌ام درخواست دادگاه تجديدنظر نکنند."

وی ضمن پذيرش مسئوليت شخصی خود در اين‌باره افزوده است: "فرار از ماليات اشتباه زندگی من بود و من نتايج اين اشتباه را تقبل می‌کنم."

اولی هوينس تأکيد کرده است که برای "حفظ باشگاه بايرن مونيخ از هرگونه آسیبی" بلافاصله از رياست اين باشگاه و عضويت در هيأت نظارت آن استعفا می‌دهد.

هوينس از دوستان خود در باشگاه بايرن مونيخ و پشتيبانی‌های آن‌ها قدردانی کرده و گفته است تا زمانی که زنده است با اين باشگاه در ارتباط خواهد ماند.

تاکنون طرفداران اين باشگاه، حامیان مالی و سهامداران آن از اولی هوينس پشتيبانی کرده‌اند.

اولی هوينس متهم است که با انتقال بيش از ۲۷ ميليون يورو به حساب بانکی مخفی در سوئيس از پرداخت ماليات در آلمان سر باز زده است.

هوينس ژانويه ۲۰۱۳ به اداره ماليات مراجعه و به فرار مالياتی خود اعتراف کرد اما دادگاه در رأی خود اين اعتراف را بی‌اثر تشخيص داد.

رئيس باشگاه بايرن مونيخ آلمان از ۲۷ ميليون و ۲۰۰ هزار يورويی که به حساب مخفی خود ريخته بود ۱۰ ميليون يورو را برگردانده و بقيه آن را نيز بايد پرداخت کند.

رسانه‌های آلمان به‌طور عمومی از رأی دادگاه مونيخ استقبال کرده و آن را نتيجه "حاکميت قانون" در این کشور دانسته‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.