ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مالزی: هواپيمای ناپديدشده به عمد مسير خود را تغيير داده است

نجیب‌ رزاق، نخست‌وزیر مالزی، در

نجیب‌ رزاق، نخست‌وزیر مالزی، در يک نشست رسانه‌ای اعلام کرد هواپیمای مسافربری MH۳۷۰ اين کشور که از هفته گذشته ناپدیده شده است تغییر مسیر داده و به احتمال قوی دستگاه مکان‌یاب آن به عمد خاموش شده‌ است.

بوئینگ مسافربری مالزی ایرلاین هفته گذشته با ۲۳۹ مسافر و خدمه پرواز در مسیر کوالالامپور به پکن از صفحه رادار خارج شد.

به‌گزارش رويترز، رئيس دولت مالزی ضمن اعلام اين خبر گفت هواپيمای ناپديدشده پس از خاموشی دستگاه رديابی مسير شمال غرب را در پيش گرفته است.

نجيب رزاق گفت: "به‌رغم گزارش‌های رسانه‌ها مبنی بر سقوط هواپیما، ما همچنان به بررسی تمام گزینه‌های احتمالی در مورد اين هواپيما ادامه می‌دهيم."

بوئینگ مسافربری MH۳۷۰ شرکت مالزی ایرلاین هفته گذشته با ۲۳۹ مسافر و خدمه پرواز در مسیر کوالالامپور به پکن از صفحه رادار خارج شد. بيشتر مسافران اين هواپيما چينی بودند و در ميان آن‌ها دست‌کم دو ايرانی که با گذرنامه‌های جعلی پرواز می‌کردند، نيز وجود دارند.

پيش از اين وال استریت ژورنال نوشته بود محققان آمریکایی این احتمال را افزایش داده‌اند که هواپیمای MH۳۷۰ مالزی ‌می‌توانسته برای صدها مایل در شرایطی که نامرئی باقی بماند به حرکت خود ادامه دهد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.