ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

صدور کيفرخواست برای محمدرضا رحيمی

محسن افتخاری، سرپرست دادگاه‌های کيفری

محسن افتخاری، سرپرست دادگاه‌های کيفری استان تهران از صدور کيفرخواست برای محمدرضا رحيمی، معاون اول دولت پيشين ايران خبر داد.

رسيدگی قضايی به اتهامات محمدرضا رحیمی همزمان با آغاز محاکمه متهمان پرونده اختلاس از بيمه ايران و استانداری تهران مطرح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسيدگی قضايی به اتهامات او همزمان با آغاز محاکمه متهمان پرونده اختلاس از بيمه ايران و استانداری تهران مطرح شد.

در جريان دادگاه نيز چند بار از سوی متهمان از وی نام برده شد اما هيچگاه از وی به‌عنوان متهم نام برده نشد.

 در ادامه و با دستگيری "اخلالگران بازار ارز" دوباره از او به‌عنوان يکی از متهمان نام برده شد اما در آن زمان اين موضوع از سوی دستگاه قضا تأييد نشد.

پس از انتقاد علی مطهری، نماينده مجلس ايران از طولانی شدن روند رسيدگی به اتهام‌های رحيمی در پرونده بيمه ايران، دادستانی تهران اعلام کرد از رحيمی تحقيق به عمل آمده و در حال حاضر با صدور قرار وثيقه آزاد است.

محسن افتخاری در اين‌باره گفته است: "برای اين متهم کيفرخواست صادر شده است و پرونده وی اواخر امسال يا اوايل سال آينده برای محاکمه به دادگاه ارسال می‌شود."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    مگر چاقو دسته خودش را هم می برد ؟