ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"مأموران تعزيرات حکومتی رفسنجان، مغازه‌داران را ضرب و شتم کردند"

مأموران تعزيرات حکومتی شهرستان رفسنجان

مأموران تعزيرات حکومتی شهرستان رفسنجان در حين بازرسی از فروشگاه‌های شهرستان انار در استان کرمان، تعدادی از فروشندگان را مورد ضرب و شتم قرار دادند و با گاز اشک‌آور به آن‌ها حمله کردند.

سازمان تعزيرات حکومتی زير نظر وزارت دادگستری ايران قرار دارد.

به گزارش تارنمای محلی انار ما، "رئيس تعزيرات حکومتی رفسنجان به همراه مدير اجرايی و مأمور اداره صنعت و معدن رفسنجان در حال بازرسی از مغازه‌های انار و کنترل قيمت‌ها بودند که در بازديد از يک مغازه فروش لبنيات، مغازه‌دار را به دليل عوامل مختلف، جريمه هنگفتی می‌کنند، در همين حين مغازه‌دار از مأمور دليل جريمه را می‌پرسد که مأمور جواب بسيار ناشايستی می‌دهد."

بر پايه اين گزارش "يکی ديگر از مغازه‌داران که در آنجا حضور داشته به مأمور می‌گويد انار شهرستان شده، چرا ديگر چنين اداره مستقلی ندارد تا ما به‌راحتی شکايت‌های خود را به آنجا ارجاع دهيم، مأمور در پاسخ با لحن تحقيرآميزی می‌گويد چه کسی گفته انار شهرستان شده، ما تابلوی شهرستان شدن انار را پايين می‌آوريم و بعد از اين صحبت خود، کاسب  را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد."

اين گزارش می‌افزايد: "مغازه‌دار سعی در دفاع از خود داشته که مأمور از گاز اشک‌آور استفاده و مغازه‌دار را به شدت مصدوم می‌کند."

بازاريان انار به همراه اعضای شورای شهر در اعتراض به اين اقدام در مجمع امور صنفی شهرستان انار تجمع می‌کنند.

تارنمای محلی انارپرس نيز از فرماندار انار خواسته تا به اين موضوع رسيدگی کند و افزود: "عدم واکنش جدی مسئولان شهرستان انار به اين رفتارهای گستاخانه، می‌تواند باعث پايان يافتن خويشتن‌داری مردم و بروز حوادث ناخوشايند در آينده شود."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • samad

    از شنیدن خبر کتک خوردن بازاری های حریص که همیشه پشتیبان آخوند جماعت بودند بسیار لذت بردم. اردنگی مستدام!