ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نرخ برخی هتل‌های شمال ايران تا ۹۰ درصد افزايش يافت

درحالی که روز گذشته، مسعود

درحالی که روز گذشته، مسعود سلطانی‌فر، رئيس سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری ایران از ثابت ماندن نرخ هتل‌ها در ايام نوروز و حتی تخفيف برخی هتل‌ها خبر داده بود، تارنمای باشگاه‌ خبرنگاران از افزايش ۹۰ درصدی نرخ برخی هتل‌ها در شمال کشور خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، يکی از هتل‌های شمال ایران در ايام نوروز برای اقامت در يک اتاق دو نفره از تاريخ ۲۵ تا ۲۷ اسفندماه ۳۶۳ هزار تومان، برای اقامت در همين اتاق از تاريخ ۲۸ اسفند تا ۱۰ فروردين ۴۸۷ هزار تومان و برای اقامت از تاريخ ۱۱ تا ۱۳ فروردين ۴۲۷ هزار تومان دريافت می‌کنند در حالی که قيمت همين اتاق دو نفره تا تاريخ ۲۵ اسفند ۲۵۶ هزار تومان بوده است.

بنا به این گزارش، هتل ديگری در شمال ایران جهت اقامت دو نفر در سوئيت برای ايام نوروز نرخ ۸۵۰ هزار تومان را ارائه کرده در حالی که نرخ اقامت در اين هتل تا تاريخ ۲۵ اسفندماه ۵۸۵ هزار تومان بوده است.

روز گذشته مسعود سلطانی‌فر، رئيس سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری گفته بود: "طبق هماهنگی‌های انجام‌شده، در تعطيلات نوروز در برخی شهرها، هتل‌ها ۱۵ تا ۴۰ درصد تخفيف خواهند داد."

وی همچنين افزوده بود: "هتل‌ها با وجود همه مشکلاتی که داشتند، قول دادند در نوروز همکاری کنند و افزايش قيمت نداشته باشند."

سلطانی‌فر اعلام کرده بود که سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری بر قيمت‌های اقامتگاه‌ها نظارت و کنترل خواهد کرد.

این در حالی است که در آستانه نوروز بيشتر هتل‌ها رزو شده‌اند و مسافران نوروزی برای اين روزها برنامه‌ريزی‌های لازم را انجام داده‌اند.

تارنمای باشگاه خبرنگاران نوشته است: "علی‌رغم حرف‌های گفته شده قيمت تورهای داخلی افزايش دارد و همچنين هتل‌های شهرهايی که در اين ايام بيشترين مسافران به آن‌جا سفر می‌کنند نه تنها تخفيفی برای اين ايام در نظر نگرفته‌اند بلکه با قيمت‌های بالاتری به استقبال نوروز رفتند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.