ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"۹ دی" توقيف شد

هفته‌نامه “۹ دی”، نشريه تندروان

هفته‌نامه "۹ دی"، نشريه تندروان اصولگرا در ایران، به مديرمسئولی حميد رسايی، نماينده مجلس، از سوی هیأت نظارت بر مطبوعات توقيف شد.

هفته‌نامه "۹ دی"، بهمن‌ماه سال جاری توافقنامه هسته‌ای ايران و کشورهای گروه ۱+۵ را "جام زهر" نامیده بود.

به‌گزارش خبرگزاری فارس، حکم توقيف اين هفته‌نامه که هفته گذشته صادر شده، امروز، سه‌شنبه ۲۷ اسفندماه به مديرمسئول آن ابلاغ شد.

هيئت نظارت بر مطبوعات پرونده اين هفته‌نامه را نيز به دادگاه ويژه روحانيت ارسال کرده است.

علی‌رضا معاف، سردبير هفته‌نامه "۹ دی"، دليل اصلی توقيف اين نشريه را "انتشار مطالب انتقادی نسبت به سياست‌های هسته‌ای، فرهنگی و اقتصادی دولت يازدهم" دانست و گفت يکی از اصلی‌ترين گزارش‌های انتقادی این هفته‌نامه موضوع "اخراج دانشمندان هسته‌ای از سازمان انرژی اتمی" است که که مورد اعتراض دولت قرار گرفت.

علی‌رضا معاف افزود: "مستندات اين گزارش به دادگاه ارجاع خواهد شد."

هفته‌نامه "۹ دی" پيش از اين نيز يک بار در خردادماه ۱۳۹۰ توقيف و پس از مدتی آزاد شده بود. انتشار مطالب اقتصادی که گفته می‌شد در مجوز نشریه نبوده‌ و انتشار کاریکاتوری از محمد خاتمی، رئيس‌جمهور دوران اصلاحات، بدون لباس روحانیت، از دلایل توقیف این نشریه اعلام شده بود.

هفته‌نامه "۹ دی"، بهمن‌ماه سال جاری پس از توافق هسته‌ای ايران و کشورهای گروه ۱+۵، در صفحه نخست خود از اين توافقنامه با تيتر بزرگ "جام زهر" نام برده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    همان بهتر که اراذل و اوباشی که ادعای فرهنگی دارند را سرجایشان نشاند . اراذلی مانند حمید رسایی بهتر است توضیح دهند هنگام مدید کلی اداره ارشاد قم آن چند صد میلیون تومان پول ناشران را که اختلاس کردند چه شد ؟ و تا دیروز که روزنامه های اصلاح طلبان یکی در پی دیگری بسته میشد حضرات نمیتوانستند شادی خود را پنهان کنند ولی هم اینک که بلا بر سر خودشان ببینید چطور به سوز و گداز افتاده اند .