ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سند الحاق کریمه به روسیه امضاء شد

روسیه سه‌شنبه (۱۸ مارس) سند

روسیه سه‌شنبه (۱۸ مارس) سند الحاق کریمه به محدوده ارضی خود را با مقام‌های این منطقه خودمختار به امضاء رساند. اقدام دولت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری آن کشور با مخالفت کشورهای اتحادیه اروپا و آمریکا روبه‌رو بوده است.

ولادمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، مدافع الحاق کریمه به روسیه

او ضمن دفاع از این اقدام گفت که کریمه همواره «بخشی از خاک روسیه» بوده است.

اوکراین نیز اعلام کرده که الحاق کریمه به روسیه را پس از همه‌پرسی‌ای که روز یکشنبه (۱۶ مارس) برای استقلال این شبه‌جزیره از آن کشور برگزار شد، به رسمیت نمی‌شناسد.

به‌ گزارش خبرگزاری اینترفکس وضعیت منطقه کریمه وخیم بوده و در حمله نیروهای روسی به پایگاهی نظامی در سیمفروپول سربازی اوکراینی کشته شده است.

منطقه خودمختار کریمه تا پیش از سقوط ویکتور یانوکوویچ، رئیس جمهوری اوکراین بخشی از آن کشور به شمار می‌رفت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • marxistha bardeh rousieh va khayehlise putin

    http://melimazhabi.com/?maghalat آفرین بر شما آقای هرمیداس باوند نظرات کارشناسی شما موجب افتخار ایرانیان است . جای شکر است که هنوز کسانی مثل شما و دکتر زیبا کلام هستند که د رداخل کشور پاسدار منافع ملی هستند و از آبشخور مارکسیسم روسی تغذیه نمی کنند و از بردگی بره وا ر برای روسیه به دور هستند اما در خارج کشور عوامل مارکسیست روسی و روسیه همه شریانهای غیر مارکسیستی روسی را قطع کرده اند همه اخبار دستکاری میشود دروغ گویی و تبلیغات مارکسیستی روسی و ضدیت کور با امریکا و اسرائیل و دشمنی با منافع ملی ایران در خارج از رژیم ج ا دست کم ندارد از هر گروه و نظریه ای یک دلقک بدلی روسی ساخته ا ند زیر هر عنوانی و ایده و گروهی اینها هستند به نام سکولار , ملی مذهبی , ملی , سوسیال دموکرات , هغه بشر , لیبرال و حتا سلطنت طلب اینها مهره دارند و فعالیت میکنند اما در اصل همان مواضع مارکسیستی روسی را لباس لیبرالی , ملی , سلطنتی , نئو سکولار و سوسیال دموکرات و سبز میپوشانند و تبلیغ میکنند شما این مارکسیست های روسی را ببینید در روسیه برای پوتین مثل فاشیست های حامی هیتلر رژه میروند و تبلیغ میکنند . تو گویی که استالین آنها باز گشته . نمی دانم چرا این مغز شسته ها مرا یاد ولایت چی های خو دمان می اندازد که در ایت الله خمینی و ایت الله خامنه ای همان شاهنشاه عظیم الشان را میبینند حق با بنی صدر است که تا انسان از درون آزاد نشود از دیکتاتوری به دیکتاتور دیگر پناه میبرد و خود دیکتاتور ساز میشود آنانی که ملا کشان قدرت است ( بر مدار بسته زور هستند نه بر مدار باز حق و آزادی ) وقتی یک سلطانی را از دست میدهند بی اختیار دنبال سلطان جدید میروند هیچ وقت یادم نمیرود که وقتی کرامول با اصرار زیاد بالاخره شاه را شکست داد و او را ا عدا م کرد همه گرد او جمع شدند و از او خواستند که شاه آنها بشود . او از شدت عصبانیت می خندید و میگفت ما اینهمه جنگیدیم که شاهی نباشد ! و پارلمان و نمایندگان مردم قدرت را در دست داشته باشند و حالا شما دنبال بازسازی شاه جدید هستید ؟ البته کرامول انقلابی هم بعد ها همان راه شاه را رفت و مجلس فاسد را با نیروی نظامی اشغال کرد میدانید که چه شد و چندین دوره طول کشید تا بالاخره انگلستان به این دموکراسی که امروز دارد رسید . پیروز باشید