ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پسربچه ۸ ساله؛ نخستین قربانی چهارشنبه‌سوری

سردار حسین ساجدی، رئیس پلیس

سردار حسین ساجدی، رئیس پلیس تهران اعلام کرده که یک پسربچه ۸ ساله در اثر انفجار در مراسم چهارشنبه سوری در شهرک گلستان جان خود را از دست داده است.

خبرگزاری مهر می‌نویسد ۶ نفر از جمله یک پسربچه در اثر انفجار مهیب ناشی از پرتاب یک شیئی به داخل آتش مجروح شدند. پسر ۸ ساله به دلیل اصابت ترکش به شکم‌اش در بیمارستان جان سپرده و عامل انفجار خودش زخمی و تحت مراقبت است. خبرگزاری تسنیم خبر داده که شیئی پرتاب شده، یک کپسول گاز بوده است.

تعداد مجروحان حوادث چهارشنبه سوری ۳۸۲  نفر اعلام شده است. این عده شامل کسانی می‌شود که به اورژانس مراجعه کرده‌اند. یک جوان نیز در اثر انفجار ترقه سه انگشت خود را از دست داده است.

به گفته مدیر روابط عمومی اورژانس تهران، کوچکترین مصدوم چهارشنبه سوری یک کودک یک‌ساله بوده که بر اثر انفجار نارنجک دستی به بیمارستان لقمان منتقل شد.

طبق آمار مرکز اورژانس‌ تهران، اکثریت مجروحان چهارشنبه سوری از ناحیه چشم و گوش و صورت آسیب دیده‌اند.

پلیس تهران هم‌چنین از آتش گرفتن شماری درخت و  سطل زباله، دستگیری ۱۵ نفر به دلیل "هنجارشکنی" و توقیف ۲۰ خودروی "هنجارشکنان" خبر داده است.

رئیس پلیس تهران گفته که دستگیر شدگان چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت می‌مانند. به تاکید او  وضعیت چهارشنبه پایانی سال ۹۲ نسبت به سال گذشته مطلوب‌تر بوده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.