ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"چهارشنبه‌سوری امسال کشته و زخمی داد"

در رابطه با رويدادهای چهارشنبه‌سوری

در رابطه با رويدادهای چهارشنبه‌سوری در ایران، اورژانس از زخمی‌ شدن بيش از ۳۸۰ نفر و سازمان پزشکی قانونی از کشته شدن سه نفر خبر دادند.

به‌گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، آرزو دهقان، مدير روابط عمومی اورژانس ایران از زخمی شدن ۳۸۲ نفر در پی آتش‌بازی چهارشنبه آخر سال خبر داد.

وی با بيان اين‌که اين آمار از سراسر کشور گرفته شده است، بيشترين حادثه‌ديدگان را مرد عنوان کرد و گفت سوختگی، آسيب‌ديدگی چشم، خراشيدگی، بريدگی و سوختگی دست مهم‌ترين علل درخواست کمک مردم از اورژانس بود.

به‌گفته مدير روابط عمومی اورژانس، تکنيسين‌های اورژانس ۲۳۸ نفر از اين مصدومان را به علت نياز بيشتر به درمان، به مراکز درمانی منتقل کردند.

همچنين خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ايرنا) به‌نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بين‌الملل سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد که سه نفر در حوادث شب چهارشنبه آخر امسال کشته شده‌اند.

بنا به این گزارش، در رویدادهای شب گذشته پسربچه ۱۲ ساله‌ای در شهر تهران و دو مرد جوان ۲۸ و ۲۵ ساله در نظرآباد استان البرز جان خود را از دست دادند.

پيش از اين حسین ساجدی، رئیس پلیس تهران اعلام کرده بود که یک پسربچه هشت ساله در اثر انفجار در مراسم چهارشنبه سوری در شهرک گلستان جان خود را از دست داده است.

پلیس تهران نیز از آتش گرفتن شماری درخت و  سطل زباله، دستگیری ۱۵ نفر به دلیل “هنجارشکنی” و توقیف ۲۰ خودروی “هنجارشکنان” خبر داده است.

رئیس پلیس تهران گفته که دستگیر شدگان چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت می‌مانند. به تأکید او وضعیت چهارشنبه پایانی سال ۹۲ نسبت به سال گذشته مطلوب‌تر بوده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.