ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«از هر نظر معمولی» کاهانی پروانه ساخت گرفت

فیلم تازه‌ای از عبدالرضا کاهانی، فیلمساز سینمای اجتماعی ایران پروانه ساخت گرفت. «از هر نظر معمولی» در فصل بهار جلوی دوربین می‌رود.

فیلم تازه‌ای از عبدالرضا کاهانی، فیلمساز سینمای اجتماعی ایران، پروانه ساخت گرفت. این فیلم قرار است با نام «از هر نظر معمولی» در فصل بهار جلوی دوربین برود.

عبدالرضا کاهانی، فیلمساز سینمای اجتماعی ایران

«از هر نظر معمولی» یک فیلم پربازیگر است و موضوع آن هم تنش‌های فرهنگی است که در اثر مهاجرت از شهرستان به تهران اتفاق می‌افتد و زندگی خانوادگی انسان‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

پیش از این از عبدالرضا کاهانی فیلم‌های «هیچ»، «بیست»، «بی‌خود و بی‌جهت» و «اسب حیوان نجیبی است» به نمایش درآمده است.

«بی‌خود و بی‌جهت» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی عبدالرضا کاهانی یکی از شش فیلمی بود که در سال ۱۳۹۱ از سوی حوزه هنری تحریم شده بود. کاهانی در اعتراض به این سیاست‌های تبعیض‌آمیز ابتدا از اکران فیلمش انصراف داد، اما پس از مدتی با اکران آن در سینما عصر جدید موافقت کرد.

عبدالرضا کاهانی در فرانسه فیلم «وقت داریم حالا» را ساخته است. این فیلم که قرار بود «قبل از بلوغ» نامیده شود، در شهر بزانسن، زادگاه ویکتور هوگو اتفاق می‌افتد و رابطه بین یک جوان سرکش افغان به نام جواد را با یک دختر نوبالغ فرانسوی روایت می‌کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.