ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تکذیب برکناری فرماندار بندرلنگه به‌دليل «اغتشاش در سخنرانی رفسنجانی»

مسعود پاکزاد، سرپرست روابط عمومی

مسعود پاکزاد، سرپرست روابط عمومی و امور بين‌الملل استانداری هرمزگان، اعلام کرد که خبر برکناری فرماندار بندرلنگه به دلیل اغتشاش در سخنرانی اکبر هاشمی رفسنجانی، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در کيش صحت ندارد.

بخشدار کيش گفته است اکبر هاشمی رفسنجانی در محافل عمومی اين جزيره سخنرانی نکرده است

 به گزارش خبرگزاری «مهر»، مسعود پاکزاد ضمن اعلام این خبر گفت: «از همگان می‌خواهيم عزت و صداقت را در نوشتار خود پاس بدارند و از انتشار اخبار سراسر کذب و دروغ و فريبکارانه ممانعت ورزند، چرا که آقای هاشمی رفسنجانی در روز سه‌شنبه و روزهای قبل از آن در محافل عمومی اين جزيره سخنرانی نداشته است.»

 وی افزود طی تماسی که با بخشدار کيش داشته هاشمی رفسنجانی سخنرانی در عصر سه‌شنبه، پنجم فروردین، و روزهای قبل از آن در محافل عمومی اين جزيره  نداشته و اين اظهارات به‌گفته وی «تنها به‌دلیل تخريب و وارونه جلوه دادن واقعيت بوده است که توسط بدخواهان و دروغ‌گويان منتشر شده و تنها خوراک تبليغاتی معاندان نظام اسلامی را تأمين می‌کند.»

 سرپرست روابط عمومی و امور بين‌الملل استانداری هرمزگان در پايان افزود به‌زودی در اين زمينه اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی می کند.

به نوشته وب‌سایت خبری-تحلیلی «عصر ایران» منبعی که نامش فاش نشده، گفته است: «به‌دنبال اغتشاش در سخنرانی عصر سه‌شنبه هاشمی رفسنجانی، جاسم جادری، استاندار هرمزگان نیز مسعود قانعی‌فرد فرماندار بندرلنگه و محمدحسین حسن‌بیگی، بخشدار کیش را برکنار کرد.»

فرماندار بندر لنگه یکی از نیروهای هوادار مجموعه «رایحه خوش خدمت» ائتلاف حامی محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری پیشین ایران است که با وجود گذشت بیش از هفت ماه از آغاز به کار دولت حسن روحانی، همچنان در این سمت باقی مانده بود.

این منبع افزود: «استاندار هرمزگان در واکنش به این حادثه، شمار دیگری از مقامات از جمله رئیس دفتر خود را نیز برکنار کرده است.»

هاشمی رفسنجانی به رسم هر ساله به کیش سفر می‌کند و امسال نیز از روز سوم فروردین وارد این جزیره شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.