ستار بهشتی، استفِن اِسلوین: دو داستان گزنده، دو سرانجام متفاوت
کسانی که در ایران زندگی میکنند یا شرایط ایران را دنبال میکنند از خود میپرسند چرا ایرانیان دارای این حق نیستند که از دستگاههای دولتی و حکومتی شکایت کنند و اگر حقی از آنها ضایع شده است خسارت مربوطه جبران شود؟



نظرها
نظری وجود ندارد.