ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

برادری به دليل بدگمانی به خواهرش حمله کرد

فرج شجاعی، فرمانده نيروی انتظامی

فرج شجاعی، فرمانده نيروی انتظامی بوشهر، گفت: «يک برادر به دليل سوءظن به خواهرش، او را با چاقو در پاساژ ملت بوشهر مورد حمله قرار داد.»

به گفته فرمانده نیروی انتظامی بوشهر یک برادر با چقو به خ.اهرش حمله‌ور شده است

به گزارش سايت «خليج فارس»، شجاعی افزود: "در پی اين درگيری، با حضور ماموران انتظامی اين مرد دستگير شده و دختر جوان نيز به بيمارستان انتقال يافت."

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: «آن‌ها ساکن يکی از شهرستان‌های اطراف بوشهر بوده‌اند که سوءظن برادر درباره آنچه مسائل اخلاقی خواهرش عنوان کرده، منجر به آن شده که در پاساژ ملت درگير شده و با سلاح سرد به وی حمله کند.»

فرج شجاعی همچنين گفت که دختر جوان از همسرش جدا شده بود و  برادرش ضمن متهم کردن خواهرش به «مشکلات اخلاقی»، گفته است که «به دليل بی اعتنايی خواهرش به تذکرات»، با چاقو به او حمله و وی را زخمی کرده است.

هر ساله در ایران گزارش‌هایی از خشونت‌ها و جنایت‌های ناموسی در مناطق مختلف می‌رسند که اغلب در مورد زنان و دختران صورت گرفته‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Shahriyar

    جنایت های ناموسی اغلب در مورد زنان و دختران؟ ناموسی در مورد مردان و پسرانم داریم؟