ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

در نمایشگاه کتاب تهران از ناشران نمونه تقدیر می‌شود

در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران قرار است از ناشران نمونه تقدیر شود. برای این‌کار کمیته‌ای تشکیل شده. ریاست این کمیته را محمد سلگی به عهده دارد.

در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران قرار است از ناشران نمونه تقدیر شود. برای این کار کمیته‌ای تشکیل شده که ریاست آن را محمد سلگی به عهده دارد.

عدم پایبندی ایران به قانون کپی‌رایت، نمایشگاه کتاب تهران را به یک فروشگاه بزرگ کتاب تبدیل کرده است

در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران که از ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ در مصلی تهران برگزار خواهد شد، از ناشران نمونه تقدیر می‌شود.

محمد سلگی، رئیس کمیته «انتخاب ناشر نمونه سال»، به خبرگزاری «فارس» گفته است ناشران طبقه‌بندی خواهند شد: ناشران تهرانی، شهرستانی، دولتی و خصوصی. سپس بر اساس ملاک‌هایی مانند عناوین کتاب‌های چاپ نخست، تعداد عناوین کتاب‌های تألیفی، تعداد عناوین کتاب‌های ترجمه، تعداد عناوینی که ناشر حق تکثیر آن را بر اساس قرارداد معتبر به یکی از ناشران خارجی واگذار کرده و همچنین تناسب آثار منتشر شده با نیازهای علمی و فرهنگی جامعه، ناشر نمونه برگزیده خواهد شد.

حق نشر، حقِ تکثیر یا کپی‌رایت به مجموعه‌ای از حقوق انحصاری گفته می‌شود که به ناشر یا پدیدآورنده یک اثر تعلق می‌گیرد و حقوقی از قبیل نشر، تکثیر و الگوبرداری از اثر را شامل می‌شود.

معاهده برن که بر اجرای قانون کپی‌رایت نظارت دارد، کشورهای امضاکننده معاهده را ملزم می‌کند که آثار پدیدآورندگان سایر کشورهای امضاکننده را هم‌چون آثار پدیدآورندگان تبعه خود مورد حمایت کپی‌رایت قرار دهند.

ایران تاکنون معاهده برن را امضاء نکرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.