ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

روحانی: در حال برداشتن آوارهای دولت احمدی‌نژاد هستيم

حسن روحانی گفته ساختمانی که درهشت سال گذشته خراب شده است در چند ماه درست نمی‌شود و دولت فعلی در حال برداشتن آوار است.

حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران ، شنبه نهم فروردین، در ديدار نوروزی جمعی از وزرا، معاونان و مديران کل دستگاه های اجرايی گفت که بخش زيادی از عرصه فرهنگ خارج از حيطه اختيار دولت است.

روحانی: بیشتر حوزه فرهنگ خارج از حیطه دولت  است

رئيس دولت يازدهم گفته ساختمانی که در هشت سال گذشته خراب شده است، در چند ماه درست نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران، ايرنا، حسن روحانی در ادامه اين ديدار ابراز اميدواری کرد  که اکنون کار به درستی آغاز شده و «در حال برداشتن آوارها هستيم.»

در ماه های اخير علی جنتی، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی، با انتقادهای بسیاری از سوی منتقدان طيف «اصول‌گرا» و ائمه جمعه مواجه بوده است.

روحانی ضمن اشاره به بازسازی شرايط نامناسب در عرصه سياست خارجی گفت: «امروز به هر کجا که می‌رويم با شرايطی متفاوت از قبل مواجه می‌شويم و هيأت‌های فراوان اقتصادی و سياسی به ايران سفر کرده و در سفرهای خارجی مشتاق ملاقات با ما هستند.»

درمقایسه با دولت پیشین، دولت حسن روحانی با سوالات و تذکرات بیشتری از سوی نمایندگان مجلس مواجه بوده

او در اين سخنرانی تاکيد کرده «دوستی ديرينه و نزديک را می‌شود با يک سخنرانی يا بيانيه خراب کرد، اما بازسازی اين روابط و اعتماد از دست‌رفته بسيار زمان‌بر و سخت است.»

چندی پيش محمد نهاونديان، رئيس دفتر رئيس جمهوری ايران، گفته بود که دولت جديد را از انتقاد به احمدی‌نژاد بر حذر می‌دارند. با اين حال حسين مظفر، معاون نظارت مجلس ايران، ۱۸ اسفند، آماری از عملکرد نظارتی مجلس بر دستگاه اجرايی را اعلام کرده که بر اين اساس دولت حسن روحانی با سوالات و تذکرات بيشتری نسبت به دولت احمدی‌نژاد روبرو بوده است.

روحانی همچنين اعلام کرد که افزايش قيمت کالاها در روزهای منتهی به عيد نوروز کمتر از سال‌های گذشته بوده. او با بيان اين که شرايط اقتصادی در هفت ماه گذشته آرامش و ثبات بهتری داشته است ادامه داد که در حوزه اقتصاد مردم  بايد اطمينان يابند که «تصميمات ناگهانی» گرفته نمی‌شود و «کارهای خلاف منطق و انتظار» انجام نمی‌شود.

رئيس دولت، ميزان تورم را در سال آينده حدود ۲۵ درصد پيش‌بينی کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • darush

    بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار روحانی!! برای تبلیغ مذهبی در مدرسه‌های ایران حضور می‌یابند. بنا بر گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، ایرنا، فعالیت عمده آنها در مناسبت‌های گوناگون «انجام امور تبلیغی و مشاوره های مذهبی» اعلام شده است. تنها در قانون بودجه سال ۱۳۹۲ مبلغی بیش از ١۶۱۰ میلیارد تومان برای هزینه‌های « نهادهای دینی» در نظر گرفته شده بود که بخشی از آن را حوزه‌ علمیه، محل آموزش طلبه‌های جوان، دریافت می‌کند.!! محمد محمدی گلپایگانی، مسئول دفتر علی خامنه‌ای، نیز به‌تازگی اعلام کرد که رهبر جمهوری اسلامی ماهانه ۱۸ میلیارد تومان برای «شهریه طلاب» در نظر می‌گیرد.!

  • sina

    ندای سبز آزادی:رضا خندان، همسر نسرین ستوده از احضار وی به اداره اطلاعات دزفول خبر داد. وی در صفحه فیس بوک خود نوشت: به اتفاق بچه ها برای یک سفر دو روزه به استان خوزستان آمده ایم. دقایقی پیش مشغول خرید در بازار شهر دزفول بودیم که از وزارت اطلاعات تماس گرفتند و نسرین و میزبان را بی دلیل و به روشی غیرقانونی و بی ادبانه احضار کردند.به آنها گفته شده که تا یک ساعت دیگر خودشان را به وزارت اطلاعات معرفی کنند.!!

  • faryad

    در جواب احمد٬ بعدازمدت کوتاهی رسوایی اختلاسها بالا میزند!

  • Majid

    اخمد: نوشته شما همچون انقلاب مانده در گاری ذکر شده کاملأ تو خالیست و شعاری بیش نیست. اگر بجاری گیر کردن در عصر گاری به مطالعه  و یاد گیری تورات و انجیل و قرآن بپردازیم یاد میگیریم که ایمان به الله ( خدا و یاوه و جاشویا و دیگر اسامی خالق عالمیان) را فقط و فقط خدا میداند و نه احدی دیگر٬ ایمان را فقط باید به خدا معطوف داشت و نه به هیچ پیامبری دیگر، پیامبران را رهنمودی وظیفه است و بندگان خدا  را اطاعت از آنها، حساب بندگان هم را با خداست و نه با هیچ پیامبری،  کوری چشم را با کوری دل تفاوت است از زمین تا آسمان، پاکی و یا ناپاکی  قلوب را هم تنها و تنها خالق قلوب به آنها واقف است و نه احدی دیگر. و چه خواهی انگاری و چه نه انگاری دولتش را صبح و شب تفاوتی نیست که اوست خالق هر دو و هر دمی که بر آید از اوست و تنها از او.      

  • شهرام

    احمد آقا تنها دلیل ماندگاری این انقلاب ، همان سیستم اختناق و سانسور و ضرب و شتم و حبس و بند و زندان و سیستم مخوف پلیسی و آدم کشی بی وقفه عمله های ظلم و جور این رژیم میباشدو وگرنه وجهه ای و مشروعیتی برای این رژیم در سطح جهان نمانده است. بی جهت نیست که ماموریت گزارشگر نقض حقوق بشر در ایران بار دیگر تمدید میشود. همان گونه که در طول این سی و شش سال شاهد آن بوده ایم تبلور و اوج این خشونت و سرکوب در جریان جنبش سبز و اعتراض ملیونی مردم به انتخاب غیر قانونی و مجدد احمدی نژاد در جریان انتخابات سال 1388 به منصه ظهور رسید و چشم جهانیان را نسبت به فجایعی که در ایران تحت لوای دین و اهل البیت بر مردم ایران میرود روشن نمود. متاسفانه بجای عشق و ایمان فقط ترس و وحشت بر دل و جان مردم مانده است که آنهم موقتی است و ظلم و جور چنانچه میدانیم در هیچ اقلیمی پایدار نمی ماند. در ضمن قرار نیست که با انشاالله گفتن و ورد خواندن و تسبیح انداختن و دعا کردن صبح دولتی بدمد.. ستاره اقبال حضرات سالهای سال است که افول کرده است و غروب غمگین آنرا همه شاهد بوده ایم فقط چشم بصیرت میخواهد و اندکی انصاف و تعقل.

  • پیمان

    کّل این دولت مردان از روز اول به مردم دروغ گفته‌اند تا حال، و متاسفانه تا زمانی‌ که اینها سر قدرت هستند بهِ دروغ گویی هم ادامه میدهند. سخنگوی دولت روحانی در اسفند ماه ۹۲ در جمع مجلس خبرگان گفت که هنوز اثر زیان اقتصاد شاه را میبینیم و این طول می‌کشد تا آن را پاک کنیم. اگر می‌دانستند که کار‌های احمدی‌نژاد اشتباه هست چرا کاری نکردند که خرابی‌ بیشتر نشود، ولی‌ گویا برای حفظ موقعییت خود و زمان خریدن در دوره‌های آینده احتیاج دارند که خرابی‌ و مشکلات باشد، را به گردن دیگران بیندازند. اگر چه بی‌ عرضگی خودشان را در خیلی‌ موارد نشان دادند به غیر از دروغ و دزدی

  • بهنام

    تنها دلیل ماندگاری این شورش بزرگ که اسمش را گذاشتند ( انقلاب ) سرکوب شدید مردم و دست زدن به جنایاتی وحشتناک بر ضد مردم و به اسم دین و مذهب بوده است . و در این میان حکومت مزور با استفاده از جهل و خرافات مردمی که اسم خود را ( مومن ) گذاشته اند ، نهایت سوء استفاده را برده و می برد . خوشا به حال شما روشن دلان که با خرافات دینی که برایتان سر هم کرده اند ، فریب بزرگی خورده اید و در انتظار موجودی تخیلی به نام ( آقا ) هستید و در این انتظارتان هیچ کور سوی امیدی نیست ، چرا که بشر امروز مدتهاست مرزهای خرافه و جهل را پشت سر گذاشته و با استفاده از عقل و هوش و فطرت انسانی خود ، در همه زمینه های علمی و اجتماعی پیشرفت کرده و خط بطلانی بر تمام فرظیه های دینی و مذهبی کشیده است و خوشبختانه هر روز و هر دقیقه که میگذرد نیز بر آگاهی و شعور بشر افزون گردیده و بسیار افسوس میخورد که چرا خداوند قادر متعال زودتر از اینها او را به آگاهی و روشنگری نرسانیده است . امیدوارم در کشور خودمان هم روزی نه چندان دور شاهد باشیم که مردم دیگر فریب روحانیت را نخورده و خود را از قید و بند آزاد نمایند و به پیشرفت و رفاه برسند .

  • احمد

    تنها دلیل ماندگاری این انقلاب ایمان به الله و اهل البیت آخرین پیامبر او یعنی حضرت محمد (ص) میباشد و به کوری چشم شما کوردلان(زمانه و ...)این عشق واین ایمان هرگز از قلوب پاک این مردم بیرون نخواهد رفت.باشید تا انشاالله صبح دولتش بدمد

  • شهرام

    خانه از پا بست ویران است خواجه در بند نقش ایوان است این خانه زیبا (ایران عزیز) سی و شش سال است که بدست امثال شما ویران و نابود شده است. علبرغم اینکه نه تخصص دارید و نه سواد کافی و نه علم کشور داری و نه شعور مردم داری، فقط با تکیه بر عواطف خام و علائق پاک مذهبی مردم هر چه خواستید کردید و هر حکم کجی را روا داشتید و تنها هنرتان هم این بوده که گناه را به گردن دیگری بیندازید.

  • farid

    نزدیک به ٢درصد کل واردات این نه ماهه ایران را خودروی سواری تشکیل می‌دهد. ارزش هر خودروی وارداتی به طور متوسط نزدیک به ٢٤ هزار دلار بوده است. ارزش کل خودروهای وارداتی به ایران ٧٠٦ میلیون دلار بوده که ٧٤ میلیون دلار بیشتر از واردات خودرو در مدت مشابه سال قبل است.! واردات خودروهای لوکس به ایران انتقادات زیادی را برانگیخته است، به ویژه که مقامات وزارت بهداشت ایران از وضعیت واردات کالای حساسی چون دارو ابراز نگرانی می‌کنند.

  • mehran

    - خبرگزاری مهر ـ دبير انجمن حمايت از برنج ايران با بيان اينکه وعده افزايش ۱۰ درصدی نرخ خريد تضمينی برنج از سوی دولت محقق نشد، در عين حال از افزايش ۵ درصدی قيمت برنج در بازار خبر داد. دبير انجمن حمايت از برنج ايران با بيان اينکه وعده افزايش ۱۰ درصدی نرخ خريد تضمينی برنج از سوی دولت محقق نشد، در عين حال از افزايش ۵ درصدی قيمت برنج در بازار خبر داد.!! - دبیر انجمن برنج ایران گفت: در حالی هم‌اکنون مقداری برنج ایرانی در انبارهای شهرهای شمالی کشور ذخیره شده است که مسئولان اخیرا اعلام کرده اند که برنج هندی به زودی در بازار توزیع خواهد شد.! - دهلی نو- هند آماده پرداخت بهای کل نفت وارداتی خود از ايران به صورت ارز يورو است .!!

  • mehran

    خبرگزاری تسنيم: صادرات برنج هند به ايران در ۹ ماهه سال مالی ۲۰۱۳-۲۰۱۴ (فروردين تا آذر ۹۲) با افزايش ۲۸ درصدی نسبت به کل صادرات سال قبل از آن به ۱.۵۵ ميليارد دلار رسيد.!

  • Majid

    "رئیس دولت یازدهم گفته ساختمانی که در هشت سال گذشته خراب شده است در چند ماه درست نمی‌شود." و این آقای رئیس هم که چون آقایان روسای دیگر به مرض مزمن اسهال دهان مبتلاست و بدون متوقف فقط حرف میزند ممکن است بفرمایند که که در هشت سال گذشته در چه مقامی جا خوش کرده و چرا  اعتراضی به خراب شدن ساختمان نمیکردند؟ منتظر الجواب تا ۸ سال دیگر.

  • mehran

    مواظب باش زیر آوار  بیت نمونی!