ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اکران خصوصی یک فیلم سینمایی برای نجات جوان محکوم به اعدام

برای نجات یک جوان محکوم به اعدام، فیلم سینمایی «خط ویژه» ۱۶ فروردین ماه در تالار ایوان شمس به طور خصوصی اکران می‌شود.

فیلم سینمایی «خط ویژه» ساخته مصطفی کیایی، ۱۶ فروردین ماه در تالار ایوان شمس به طور خصوصی اکران می‌شود. هدف از نمایش خصوصی این فیلم این است که از این طریق ۳۰۰ میلیون تومان به دست بیاید و به عنوان دیه قتل به اولیای دم پرداخت شود و به این ترتیب یک جوان محکوم به اعدام نجات پیدا کند.

نمایی از فیلم «خط ویژه» ساخته مصطفی کیایی

مصطفی کیایی، فیلمساز به خبرگزاری مهر گفته است که به نظر قوه قضائیه جوان محکوم به اعدام بی‌گناه است، اما به این دلیل که شاکی خصوصی دارد می‌بایست اعدام شود. اکنون به گفته آقای کیایی قوه قضائیه با او تماس گرفته که از طریق اکران خصوصی فیلم سینمایی «خط ویژه» مبلغ دیه را تأمین کند.

محکوم به اعدام ۲۶ سال دارد و از هفت سال پیش تاکنون در زندان است. او و دو تن از دوستانش در خیابان با شخصی درگیر می‌شوند. ظاهراً دو دوست او آن شخص را به قتل می‌رسانند، اما هر سه نفر بازداشت می‌شوند و بعد از مدتی با سپردن وثیقه آزاد می‌شوند. پیش از برگزاری دادگاه اما دو متهم به قتل در سانحه‌ رانندگی کشته می‌شوند و اکنون نفر سوم می‌بایست پاسخگوی قتل باشد.

«خط ویژه» یک فیلم کمدی عام‌پسند است که ساخته شده تا پرفروش باشد. این فیلم جزو اکران نوروزی سال ۹۳ بود و در گروه سینمایی آفریقا به نمایش درآمد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • darush

    عجب قوه قضاییهای  ساخته  لاریجانی ؟! پیش از برگزاری دادگاه اما دو متهم به قتل در سانحه‌ رانندگی کشته می‌شوند و اکنون نفر سوم می‌بایست پاسخگوی قتل باشد.!!!