ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«تلاش بزرگان محلی برای آزادی مرزبانان ايرانی»

حسين‌علی اميری، سخنگوی وزارت کشور

حسين‌علی اميری، سخنگوی وزارت کشور ايران، ابراز اميدواری کرده که با تلاش بزرگان و ريش‌سفيدان محلی، مرزبانان ربوده شده آزاد شوند.

پنج مرزبانی که توسط گروه جيش‌العدل ربوده شدند

اميری در گفت‌وگو با خبرگزاری کار ايران، ایلنا، افزود: «ما تمام تلاش خويش را برای آزادی سربازان‌مان انجام می‌دهيم و اميدواريم با وجود تلاش‌های صورت گرفته شاهد آزادی سربازان‌مان باشيم.»

پنج مرزبان ايرانی روز جمعه، ۱۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۲، در منطقه مرزی جکيگور استان سيستان و بلوچستان ناپديد شدند. پس از اين رويداد گروه اسلامی «جيش‌العدل» با انتشار تصويرهايی در شبکه‌های اجتماعی مسئوليت ربودن اين افراد را به عهده گرفت.

این گروه شامگاه يکشنبه، سوم فروردين‌ماه، اعلام کرد که جمشيد دانايی‌فر، يکی از مرزبانان ربوده شده را اعدام کرده است. جيش‌العدل تهدید کرده که یک مرزبان دیگر را نیز ۱۳ فروردين‌ماه اعدام می‌کند.

به دنبال تأیید خبر اعدام اين مرزبان، روز جمعه، هشتم فروردين، اعلام شد که مأموريت مرزبانی و تأمين امنيت مرزی منطقه سراوان، در استان سيستان و بلوچستان، به نيروی زمينی سپاه پاسداران واگذار شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.