ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خاموشی یک‌ساعته و تعطیلی دو روزه برج میلاد

فرزاد هوشیار، مدیر عامل برج

فرزاد هوشیار، مدیر عامل برج میلاد در تهران، اعلام کرد که  این بنا در شامگاه سیزدهم فروردین، به مناسبت «شهادت حضرت زهرا» به مدت یک ساعت خاموش می‌شود.

Milad Turm

آن‌گونه که خبرگزاری «فارس» نوشته، این برج همچنین به مناسبت یاد شده در روزهای سیزدهم و چهاردهم فروردین تعطیل خواهد بود.

برج میلاد تهران از جمله نقاط پربازدید در ایام نوروزی بود و مدیرعامل آن گفته که تا روز ۱۲ فروردین ۵۸۷ هزار نفر از آن دیدن کرده‌اند. این برج با ارتفاع ۴۳۵ متر، شاخص‌ترین ساختمان شهر تهران و نماد پایتخت به شمار می‌رود.

خاموشی یک‌ساعته این برج به مناسبت «شهادت حضرت زهرا» چند روز پس از روز جهانی «ساعت زمین» انجام می‌گیرد که پروژه‌ای سراسری با هدف حفا‌ظت از طبیعت و محیط زیست، کاهش مصرف انرژی و جلوگیری از اتلاف منابع است.

برج میلاد و برج آزادی تهران در همراهی با این پروژه، شامگاه شنبه  ۹ فروردین، یک ساعت چراغ‌های خود را خاموش کرده بودند.

مبد‌أ خاموشی ساختمان‌های شاخص در دنیا به مناسبت روز جهانی ساعت زمین، هشت و نیم شب بود. مدیرعامل برج میلاد اعلام کرده که این برج در روز سیزدهم فروردین از اذان مغرب خاموش می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Majid

    اگر زهرا اینقدر عزیز است چرا قبرستان تهران به اسم زهراست  و چرا بهشت جلوی اسم اوست؟ مگر قبرستان بهشت است؟ و آنهم بهشت زهرا؟ و مگر بهشت هم مالکیت هم دارد؟ بهتر که «کش» ندهیم این موضوعات را که فضای زیست از آنچه آلوده است آلوده تر خواهد شد.