ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

موحدی کرمانی: اروپایی‌ها بی‌حیایی را به حد اعلا رسانده‌اند

خطیب نماز جمعه تهران، اروپایی‌ها را "نوکر آمریکا" خواند و گفت در"کمال پررویی" می‌‌خواهند احمد شهید به ایران بیاید و "فتنه" کند.

خطیب نماز جمعه تهران، اروپایی‌ها را «نوکر آمریکا» خواند و گفت در «کمال پررویی» می‌‌خواهند احمد شهید به ایران بیاید و «فتنه» کند.

کمیته روابط خارجی اتحادیه اروپا خواستار آزادی زندانیان سیاسی و سفر احمد شهید به تهران شده است

آیت‌الله موحدی کرمانی، خطیب نماز جمعه تهران، در روز ۱۵ فروردین با اشاره به قطعنامه اخیر کمیته روابط عمومی پارلمان اتحادیه اروپا گفت: «مردم ایران اجازه تاسیس لانه جاسوسی جدید را نمی‌دهند.»

موحدی کرمانی تاکید کرد که باید به اروپایی‌ها تسلیت بگوییم، زیرا مشخص می‌شود که «نوکر آمریکایی‌ها» هستند. او گفت: «خیلی شرم‌آور است، یعنی بی‌حیایی و بی‌شرمی را به حد اعلا رسانده‌اند. چه توقعات عجیبی! چه ادعای عجیبی! در ایران حقوق بشر مراعات نمی شود؟»

او در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد که خواست اتحادیه اروپا برای سفر احمد شهید، گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل به تهران «کمال پررویی» است: «رسما می‌خواهند بگویند که می‌خواهیم فتنه کنیم. با کمال پروریی می‌گویند احمد شهید، عنصر استکبار وارد ایران شود و فتنه کند. می‌گویند دفتر اتحادیه اروپا در تهران تاسیس شود، همانگونه که جاسوسخانه آمریکا تعطیل شد، پند بگیرند دیگر مردم اجازه نمی‌دهند جاسوسخانه دیگری در ایران تاسیس شود.»

موحدی کرمانی در ادامه حمله به اتحادیه اروپا عنوان کرد "توقع دارند فتنه‌گران آزاد شوند، این‌ها دیگر آبرویی برای سران فتنه باقی نگذاشتند."

 پیش‌نویس قطعنامه کمیته روابط خارجی پارلمان اتحادیه اروپا از جمله خواستار آزادی کلیه زندانیان سیاسی و دستگیرشدگان حوادث پس از انتخابات ۱۳۸۸ و امکان سفر بدون قید و شرط احمد شهید به ایران شده است.

پیش‌تر، منصور حقیقت‌پور، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران در واکنش به این خواست گفته بود: «اگر قرار باشد سران فتنه محاکمه شوند، طبق قوانین جمهوری اسلامی محاکمه می‌شوند و اگر هم بی‌گناه شناخته شوند، باز هم به توصیه اروپایی‌ها آزاد نخواهند شد.»

حقیقت‌پور در پاسخ به مطالبه اتحادیه اروپا برای گشایش دفتری در تهران افزوده بود «اشتون پشت گوشش را ببیند که به ایران بازگردد.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ناسر همدان

    حاج آقا ساز نزن تارههای صوتیت سوت میکشه و پاره میشه! حاج آقا شکر نخور دندونات میشکنه! قربانت تا بعد

  • neda

    شماها شکنجه  و بگیر و ببندو  فشار و خفقان وتهدید و دروغ و  اختلاس را   آنقدر زیاد کرده اید که مردم  دنیا هم فهمیده اند.

  • بابک

    حد اعلای بی حیایی یعنی چه؟! مگر بی حیایی هم حد اعلا دارد؟! عادت کردند به حرفهای بی معنا زدن. دیگران هرچه هم بی حیا باشند شماها هزارها برابر بی حیاتر و بی شرمتر و وقیح ترید

  • Majid

    «بی حیایی» از آن حکومتی است که «بی حرمتی» به نماز و عبادت الهی را به نهایت رسانده و بجای ذکر خدا و ذکر از قرآن و از دیگر کتابهای الهی به ذکر لاطائلات و جوابگویی به اخبارات و تفسیرهای اینترنتی در رادیو زمانه و سایت کلمه و غیره میپردازد. و هیچکس نیست از این خطیبهای همیار شیطان در بالای منبر بپرسد که چند درصد از جماعت نماز گزار به این منابع و سایتهای خارجی دسترسی دارند و اینکه چرا باید آنهم به  هنگام نماز به این اراجیف فکر کنند؟؟؟

  • بهنام

    مردم که کاملآ راضی هستند و اجازه میدهند ، ولی این شما اراذل هستید که مردم ایران را به گروگان گرفته اید و اجازه هیچ کاری به آنها نمیدهید . بنابر این در این مواقع از اسم مردم سوء استفاده نکنید .

  • esi

    پخ  . زیادی نخور بالا میاری تو دهن علی گدا  رهبر گروگان گیران .ملت عزیز ایران شمااشغال های گندیده .بزودی به اعماق زباله دان تاریخ دفن خواهید   .  پاینده ایران وملت ایران....  لعنت بر دجال های گروگان گیر !!!؟