ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آخرین وضعیت پرونده روزنامه‌های توقیف‌شده «آسمان» و «بهار»

جمال خندان کوچکی، وکیل روزنامه‌های توقیف‌شده «بهار» و «آسمان» اعلام کرد که به حکم دادگاه کیفری تهران نسبت به توقیف روزنامه «بهار» اعتراض کرده و پرونده روزنامه «آسمان» هم به دیوان عالی کشور ارسال می‌شود.

جمال خندان کوچکی، وکیل روزنامه‌های توقیف‌شده «بهار» و «آسمان»، اعلام کرد که به حکم دادگاه کیفری تهران نسبت به توقیف روزنامه «بهار» اعتراض کرده و پرونده روزنامه «آسمان» هم به دیوان عالی کشور ارسال می‌شود.

روزنامه بهار ششم آبان‌ماه ۹۲ با حکم هیأت نظارت بر مطبوعات توقیف شد

جمال خندان کوچکی، شنبه، ۱۶ فروردین (۵ آوریل) در گفت‌و‌گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، ایرنا، گزارش کوتاهی از آخرین وضعیت پرونده دو روزنامه توقیف‌شده «بهار» و «آسمان» به دست داد. به گفته وی در روز ۵ فروردین (۲۵ مارس) به حکم شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران نسبت به پرونده روزنامه توقیف‌شده «بهار» اعتراض کرده است.

دادگاه کیفری استان تهران روزنامه «بهار» را به دلیل انتشار مقاله‌ای به قلم علی اصغر غروی به شش ماه توقیف محکوم کرد. سعید پورعزیزی، مدیر مسئول این روزنامه، نیز در اسفند ماه سال گذشته به ۱۳۹۱ روز حبس تعزیزی محکوم شد، اما حبس او به مدت دو سال به حالت تعلیق درآمد.

جمال خندان کوچکی که وکالت روزنامه توقیف‌شده «آسمان» را هم به عهده دارد، درباره آخرین وضعیت پرونده این روزنامه گفت: «طبق آخرین پیگیری‌هایی که از دادستانی تهران داشتم، کیفرخواست این روزنامه هنوز صادر نشده و منتظر تصمیم دادسرا هستیم.»

عباس بزرگمهر، مدیر مسئول روزنامه «آسمان»، اول اسفند ماه سال گذشته با اعلام جرم دادستانی تهران به علت انتشار خاطره‌ای درباره قصاص در سال‌های نخست انقلاب، به شعبه ۱۲ دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد. پس از ارائه توضیحات، بازپرس شعبه ۱۲ دادسرای فرهنگ و رسانه برای بزرگمهر قرار وثیقه ۳۰۰ میلیون تومانی صادر کرد که به علت پایان وقت اداری برای تودیع وثیقه، او بازداشت و به زندان اوین منتقل شد. اما سرانجام مدیر مسئول آسمان سند ملکی را به عنوان وثیقه تسلیم کرد و شامگاه چهارم اسفند ماه ۱۳۹۲ از زندان آزاد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.