ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مردی «به دلیل مشکلات مالی» همسر و دو دخترش را کشت

مردی اهل يکی از روستاهای

مردی اهل يکی از روستاهای شهرستان استهبان استان فارس با اسلحه، همسر و دو دختر «کم توان ذهنی‌اش» را به قتل رساند.

به گزارش روزنامه «جام جم»، اين مرد که نامش فاش نشده، پس از بازداشت گفته که «به دليل مشکلات مالی و شرايط روحی نامناسب ديگر قادر به نگهداری از دخترانش نبود، بنابراين تصميم گرفته به زندگی آن‌ها و سپس زندگی خودش پايان دهد.»

بر پايه اين گزارش در عصر يکی از روزهای فروردين ۱۳۹۳«مادر برای درست کردن شام همراه دخترش معصومه به خانه بازگشتند و قرار شد زهرا (دختر ديگر) نيز همراه برادرش به آن‌ها ملحق شوند. مادر به آشپزخانه رفت و معصومه کنج اتاق نشسته و با عروسک هايش بازی می‌کرد. هنوز ساعتی نگذشته بود که در ورودی خانه باز شد و با صدای فريادهای معصومه زن متوجه حضور شوهرش در خانه شد. ناگهان دلشوره عجيبی وجودش را فرا گرفت. پختن غذا را نيمه‌کاره رها کرده و به اتاق نشيمن آمد. شوهرش را ديد که سلاح شکاری در دست دارد و به معصومه که به آرامی نگاهش می‌کند، خيره شده است. زن با ديدن اين صحنه وحشت کرد، اما شوهرش تصميم نهايی را گرفته بود و می‌خواست به زندگی فرزندشان پايان دهد.»

اين گزارش می‌افزايد: «مادر خواست همسايه‌ها و خانواده شوهرش را صدا بزند، اما گلوله‌ای از سلاح شوهر به سوی او شليک شد. معصومه وحشت کرده و می‌گريست. پدر اين بار سلاح را به سمت دخترش گرفت و شليک کرد. مادر در حالی که زخمی بود خود را مقابل فرزندش انداخت تا او را نجات دهد، اما بی‌فايده بود، شوهرش گلوله‌ای به وی و چند تير ديگر به دخترش شليک کرد و هر دو بی‌حرکت کناری افتادند.»

اين گزارش ادامه می‌دهد: «پدر در حالی که مسلح بود، سراسيمه از خانه خارج شد و به زور وارد خانه پدری‌اش شد و جز زهرا، هر که را درخانه مانده بود با زور و تهديد سلاح بيرون انداخت. خانواده‌اش سعی می‌کردند سلاح را از او بگيرند که بی‌فايده بود. در خانه را قفل کرد و از پله‌ها بالا رفت و وارد اتاق شد و به ديگر فرزندش نيز شليک و سراسيمه خانه را ترک کرد. در پی اين حادثه ماموران متوجه شدند قاتل قصد خروج از شهر را دارد، بنابراين راه‌های ورودی و خروجی به شهر را زير نظر گرفته و او را دستگير کردند.»

بر پايه اين گزارش در پی اعتراف متهم، او با دستور قضايی در بازداشت است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.