ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

راهپیمایی "جمعه حمایت از دستاوردهای دانشمندان و شهدای هسته‌ای"

بسیج دانشجویی ۸ دانشگاه بزرگ

بسیج دانشجویی ۸ دانشگاه بزرگ تهران قصد انجام یک راهپیمایی در روز ۲۲ فروردین را دارند. این تصمیم پس از اعلام موضع اخیر آیت‌الله خامنه‌ای در مورد مذاکرات هسته‌ای گرفته شده است.

امیرحسین کریمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف به خبرگزاری "تسنیم" گفته است که بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، صنعتی شریف، علامه طباطبایی، صنعتی امیرکبیر، امام صادق، خواجه نصیر و شهید بهشتی در صدد است پس از اقامه نماز جمعه، همراه با اقشار مختلف مردم یک راهیپمایی با عنوان "جمعه حمایت از دستاوردهای دانشمندان و شهدای هسته‌ای" برگزار کند.

کریمی افزوده که این حرکت با توجه به تاکیدهای آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر "عزم مسئولان در ادامه برنامه هسته‌ای و تکیه بر نیروی داخلی برای پیشرفت بدون چشم‌داشت به بیرون" صورت می‌گیرد.

رهبر ایران روز چهارشنبه ۲۰ فروردین که «روز فن‌آوری هسته‌ای» نامیده شده، در دیدار با مسئولان و کارشناسان سازمان انرژی اتمی گفت: «موافقت با مذاکرات اتمی برای شکستن فضای خصمانه استکبار بر ضد ایران بود و این مذاکرات باید ادامه یابد.»

آیت‌الله خامنه‌ای افزود که با وجود ادامه مذاکرات، فعالیت‌های جمهوری اسلامی ایران در زمینه تحقیق و توسعه هسته‌ای به هیچ‌وجه متوقف نخواهد شد و هیچ‌یک از دستاوردهای هسته‌ای نیز تعطیل‌بردار نیست.»

محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران نیز در گفت‌وگو با روزنامه اتریشی "استاندارد" تاکید کرد که محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران بر تمامی حوزه‌ها از جمله تحقیقات و توسعه اثر نخواهد گذاشت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.