ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شعارهای ضد حکومتی در جشن فوتبال در اهواز

در جشن قهرمانی تیم فولاد

تیم فولاد خوزستان روز جمعه ۲۲ فروردین ماه ۱۳۹۳، در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ بر‌تر موفق شد با نتیجه یک بر صفر میزبانش گسترش فولاد تبریز را شکست دهد و به دومین قهرمانی‌اش در تاریخ رقابت‌های لیگ بر‌تر برسد.

پس از اعلام قهرمانی تیم فولاد خوزستان در لیگ فوتبال، مردم اهواز به خیابان‌ها آمده و ضمن شادمانی با سردادن شعارهایی به زبان عربی خواستار سقوط رژیم جمهوری اسلامی شدند.

تظاهرکنندگان با سر دادن شعارهایی چون: «الشعب یرید اسقاط النظام» (ملت خواهان سقوط نظام است) و «ارحل ارحل یا روحانی» (روحانی [کشور را] ترک کن) خواستار نابودی رژیم جمهوری اسلامی شدند.

گزارش تصویری از قهرمانی تیم فولاد خوزستان:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ای خوزستانیها شما میزبان شهدای 8 ساله ما هستید

    من یک کشاورز در استان گیلان هستم و از شمال کشور به همه عربها میگم ***. ما هم مشکلات داریم فکر نکنید این مشکلات فقط برای شماست اما ما برای تجزیه ایران عزیز تلاش نمیکنیم بلکه سعی در آبادانی اون داریم. **ه

  • mohammad27

    بابا چرا اینقدر شایعه سازی می کنید من خودم بچه ی اهوازم و عاشق فولادم خودم توی جشن قهرمانی فولاد بودم تنها چیزی که مردم عرب اهواز می گفتند این شعار بود و دیگر هیچ : ای اهواز عربی جام طلا را برایمان بیاور ------ احواز العربی جبن کاس الذهبی

  • hasani

    در جواب ماهان: دگر از هزار گذشته! میلونها ایرانی  از فساد و اختلاس میلیاردی و رابطه بازی و معافیت مالیاتی بیت و زنجیر و تحقیر و تهدید و ترور و اختناق و تحجر بجان آمده اند.  قرن ۲۱ است  وحکومت قرون وسطایی  که هر منتقدی را جاسوس  بنامند ٬ جوابگو نیست . 

  • Samie

    واقعا برای کشورم تاسف می خورم که کسانی همچون ماهر هوایش را مسموم می کنند و همچون گرگ های وحشی قصد تکه تکه کردنش را دارند . با وجود این جاهلان امیدی به ازادی نیست .

  • irma

    ما تا آخرین لحظه با این مجوسی ها مبارزه میکنیم چون اسلام بمون یاد داد نباید مقابل ظلم و دیکتاتور ساکت ماند. ماهر / ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ اتفاقا از ادبیاتت هم فرهنگ و تربیت اسلامیت کاملا مشخصه! داری با همجنس خودت مبارزه می کنی

  • محمد

    اين چهارتا جيره خوار سعودي رو با مردم وطن دوست اهواز يكي نكن

  • بهنام

    نسل تازه مانند جوانان سال 57 و 59 نیستند که بتوان به سادگی آنان را فریب داد و انقلاب کرد و اگر با ماجراجوئیها و خودبزرگ بینی رهبر پوشالی ، ایران اینبار وارد جنگی باطل و خانمان سوز شود ، به جز مزدران و فریب خوردگان ذوب شده در بطالت کس دیگری به شما لبیک نخواهد گفت و مواظب باشید که اینبار مانند مسئله هسته ای ، مثل خ... در گل گیر نکنید .

  • ناصرالدین پروین

    با کمال تأثر باید عرض کنم که تنظیم کننده ی این خبر نیت پاکی نداشته و جمعی ناچیز را به عنوان «مردم اهواز» معرفی کرده است. گاهگاهی به سایت شما مراجعه می کنم، این گونه انگولکها در باره ی اقوام ایرانی را می بینم و به عنوان متخصص روزنامه نگاری که سالها کار روزنامه نگاری رادیو تلویزیونی انجام داده است، اعتمادم را نسبت به نیت واقعی گردانندگان این رسانه از دست داده ام. به عینیت و مسئولیت کار خطیری که دارید پایبند باشید و در خونریزیها و فاجعه های احتمالی شریک نشوید دکتر ناصرالدین پروین- ژنو

  • ماهان

    بگو خودکشی ندا و ستار بهشتی و .... اگر اینها 20هزار نفر هم باشند و ما به تعداد انگشتان دست تا آخرین قطره خون برای دفاع از نظام و انقلاب و رهبری می جنگیم

  • ماهر

    ما تا آخرین لحظه با این مجوسی ها مبارزه میکنیم چون اسلام بمون یاد داد نباید مقابل ظلم و دیکتاتور ساکت ماند.

  • بهنام

    در جواب یک خوزستانی : چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است . لابد چند وقت دیگر میگوئید کار کار دشمن خارجیست و یا آمریکا و موساد پشت این جریان بوده اند . متاسفانه حقیقت تلخ است ، البته برای تو و امثال تو و آن رهبر پوشالی متوهم دشمن دشمن گویتان . برای رادیو زمانه تاسف نخور ، برای خودت متاسف باش که * با ماله کشی بر روی جنایات این ظالمین خود نیز به جمع آنها پیوسته و گناهکاری . خوزستان بیدار است و همیشه بیدار می ماند .

  • Neda

    در جواب یک خوزستانی / ۲۴ فروردین ۱۳۹۳: در ترور ندا و کشتن ستار بهشتی و زهرا کاظمی و.....هزارها نفر دیگر هم  منکر شدند و تکذیب کردند!

  • يك خوزستاني

    ما كه تو اهواز در جشن فولاد بوديم، شعارهاي عربي نديديم. حتي عرب زبان ها هم در كنار فارس زبانهاي اهواز با زبان فارسي شادي مي‌كردند. اين فيلم هم مشخصه با برنامه ريزي قبلي تهيه شده است. متاسفم براي راديو زمانه كه آبرو و حيثيت حرفه اي خود را به اين راحتي مي بره.

  • سامان حدادی

    به زودی شاهد آزادی ملتهای عرب وتورک وکرد وبلوچ از یوغ استعمار واستثمار خواهیم بود یاشاسین فولاد اهواز ویاشاسین اهواز ومردمش

  • بهنام

    سرانجام در این مرز و بوم دموکراسی واقعی ایجاد خواهد شد و روحانیت نیز بدترین و شرورترین موجوداتند و ما مردم بهیچوجه دیگر از آنها پیروی و دفاع نمیکنیم . ما مردم هم از کشت و کشتار و به اصطلاح ( جهاد ) متنفریم و با عقل و آگاهی و درایت و توجه به خواسته های بر حق کلیه اقوام و اقلیتها در یک دموکراسی واقعی و برای آبادانی وطن عزیزمان کوشش نموده و دیر یا زود این دیکتاتور ملعون مذهبی و کلیه جیره خوران و مزدورانش را به زباله دان تاریخ خواهیم فرستاد .

  • امیرشکاری

    درود به خطه زر خیز خوزستان ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍که سالهاست یکی از رکن ها ومحور های اساسی سازندگی در فوتبال ایران محسوب  می شود، امسال  هم ازنظر شعور و برنامه ریزی در فوتبال رو دست باشگاه های بزرگ ومرکزی زده است.

  • بهنام

    آفرین بر شرف و غیرت جوانان ( عرب ) اهواز که با اینهمه سرکوب و اعدام مبارزین اهوازی هنوز هم شجاعانه در صحنه حاضرند و حرف دل اکثریت ملت ایران را با صدائی بلند و رسا فریاد می زنند . آنها از اینهمه سرکوب و اختناق خسته شده و از هر فرصتی به صورت هوشمندانه ، اعتراض خود را بیان می نمایند . به زودی و با تنگا قرار گرفتن مردم و قطع یارانه ها و تورم بیشتر و افزایش هزینه های روزمره زندگی ، شاهد اعتراضات گسترده تری در اقصی نقاط کشور خواهیم بود .

  • nader

    فعالان حقوق بشر از اهواز می‌گویند که ده‌ها شهروند عرب در آستانه پانزدهم آوریل، سال‌روز اعتراضات به آنچه تغییر بافت جمعیتی مناطق عرب‌نشین خوانده شد، بازداشت شدند. بنا به گزارش‌های منتشر شده، بیش از ۶۰ نفر در شهرهای آبادان، فلاحیه (شادگان)، اهواز و ماهشهر (خلفیه) توسط نیروهای دولتی بازداشت شدند. به گزارش فعالان حقوق بشر از اهواز، اسامی برخی از بازداشت شدگان عبدالکریم زرگانی، جابر صخراوی، جاسم زرگانی، محمد زرگانی، حسین زرگانی، عارف صرخی، مهدی حلفی، علی دبه حویزه و رضا زرگانی عنوان شده است. همچنین کریم دحیمی فعال حقوق بشر به زمانه می‌گوید، بازداشت‌ها به روستاهای شهر اهواز نیز رسیده و نیروهای دولتی در روستای «تلبومه» در منطقه ملاثانی شمال شهر اهواز ۹ نفر را دستگیر کرده‌اند. پس از اعتراض‌های فروردین سال ۱۳۸۴ خورشیدی، تقریباً هرسال در همین ماه، اعتراض‌ و گردهمایی‌هایی در مناطق عرب‌نشین ایران صورت می‌گیرد و به موازات آن شماری از شهروندان عرب بازداشت می‌شوند.

  • farid

    حتمابزودی ماشین اعدامشان دهها نفر دیگر از جوانان را اعدام میکنند.

  • حامد

    تا این مرزوبوم هست اسلام درآن حکومت دارد وروحانیت نیز بهترین مفسرین اسلام اند ما مردم هم تاآخرین قطره خون از اسلام وروحانیت ونظام پیروی ودفاع میکنیم

  • نادر

    درود بر مردم سرزمین متمدن و افتخار آفرین عیلام ! این مردم بازماندگان عیلامی ها هستند . آنها مالک حقیقی ایران زمین هستند و باید ایرانشان را از دست غریبه ها بازپس گیرند ! مردم استان های دیگر نیز با آنها همراه هستند اما مردم خوزستان کدخدای ایران هستند و باید پیش قدم شوند تا ایرانمان را پس بگیریم ! بدرود !

  • بی نام

    جناب عدنان این را هم نگوئی که میتریکی!! هیچ اهوازی جدائی طلب نیست و ایران را مال خود میداند و آنرا از دست آخوند آزاد میکند.

  • فلانی

    عدنان شما که خودت نامت هم عربی است و حالا اگر همذات پنداری قومی نداری مهم نیست! اما چه تفاوت دارد ۲۰ نفر آدم بیایند تظاهرات یا ۲۰۰ نفر؟ بالاخره باید نیاز‌های اقلیت‌ها مطرح باشد؛ وگرنه‌‌ همان اقلیت‌ها هم حق دارند سرنگونی رژیمی که حقشان را پایمال می‌کند را بخواهند.

  • تورج

    برادران قاچاقچى و مزدوران ولايت وقيح ناراحت شدند، اين مردم از عمق وجود تنفر از حكومت اسلامى اخوندى و پاسداران دارند

  • عدنان

    ده ها هزار نفر ریختن بیرون و شادمانی کردن. فقط ده بیست نفر دارن پرت و پلا میگن اون وسط واسه اینکه یه فیلمی بگیرن واسه شما. حالا شدن تظاهرات مردم اهواز علیه رزیم؟ شما هم انگار خودتون دلتون ضعف میره واسه تجزیه طلبها