ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شکارچی متخلف قربانی شکار خود شد

يک شکارچی هنگام سربريدن قوچ

يک شکارچی هنگام سربريدن قوچ وحشی در ارتفاعات «دره آهو» در شهرستان ايرانشهر با حرکت ناگهانی اين قوچ، از ارتفاع به دره سقوط کرد و کشته شد.

محمدانور هاشم‌زهی، رييس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان ايرانشهر به خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ايرنا) گفت: «يک شکارچی متخلف به نام "سابکی" در منطقه شکار ممنوع دره آهو شهر بزمان پس از شکار يک رأس قوچ وحشی، برای ذبح شکار خود به ارتفاعات صعود کرده و هنگامی که قصد سربريدن شکار خود را داشته، با حرکت ناگهانی قوچ و لغزش از روی سنگ به دره سقوط کرده است.»

هاشم‌زهی افزود: «جنازه اين شکارچی به وسيله محيط‌بانان و مردم محلی پس از ساعت‌ها تلاش از دره به بالا و سپس به شهر بزمان انتقال داده شد.»

به گفته وی «منطقه دره آهو با ۳۰۰هزار هکتار گستره از مناطق حفاظت شده محسوب می‌شود که به سبب شرايط مساعد آب و هوايی مکان زيست انواع پرندگان و حيوانات وحشی مانند قوچ، روباه، گرگ، خرس سياه و غيره است.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ebrahim

    برای کوتاه کردن و بریدن دست غرتگران طبیعت وحش و محیط زیست ایران، شکاربانان باید،برای مقابله با متجاوزان،اختیارات قانونی توأم با ضمانت اجرا داشته باشند، ودر مقابل شکایات خانواده و بازماندگان تجاوزگران در صورت مقابله با آنها ،مصونیت قانونی داشته باشند.ایران در این مورد، هنوز نقص قانون دارد.

  • mohammad

    khob in etefaghe nagovar ke oftad,,, taklife on aho che shod