ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بلیت مترو ۱۰ درصد گران می‌شود

محمدباقر قاليباف، شهردار تهران، اعلام

محمدباقر قاليباف، شهردار تهران، اعلام کرد که با تصویب شورای اسلامی، بلیت مترو ۱۰ درصد گران می‌شود و این مصوبه از ارديبهشت‌ماه عملی می‌شود.

محمدباقر قاليباف، شهردار تهران: در حال حاضر مترو تهران ظرفيت جابه‌جايی سه ميليون نفر را دارد

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، محمدباقر قاليباف روز سه‌شنبه دوم اردیبهشت‌ماه در حاشيه گشایش نيمه جنوبی خط ۳ مترو تهران گفت: «مردم در حمل ‌و نقل ريلی کمتر از ۲۰ درصد هزينه می‌کنند و ۸۰ درصد از هزينه‌ها بر عهده شهرداری است.»

در همین حال محسن نایبی، مديرعامل شرکت بهره‌برداری مترو نیز در همین مراسم از افزايش قيمت بليت مترو از ۱۰ تا ۱۵ درصد خبر داد که همزمان با اجرای فاز دوم هدفمندی يارانه خواهد بود.

محمدباقر قاليباف گفت: «همه دولت‌ها به حمل و نقل عمومی يارانه می‌دهند و ما معتقديم بايد در اين بخش نيز يارانه تعلق بگيرد چرا که تعلق يارانه به حمل‌ونقل بسيار مهم است و البته يارانه خوبی دولت در اين زمينه اختصاص داده است.»

به‌گفته شهردار تهران در حال حاضر مترو تهران ظرفيت جابه‌جايی سه ميليون نفر را دارد و در طرح جامع برنامه دوم پيش‌بينی شده است که در صورت تخصيص اعتبارات ظرفيت جابه‌جايی به ۱۰ ميليون نفر برسد.»

وی همچنین گفت ۲۰۰ کيلومتر مترو در حومه و تهران در حال ساخت است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • عطار

    امام خمینی ( ره ) : اتوبوس را مجانی می کنیم، آب و برق را مجانی می کنیم، …. خوردن گوشت یخ زده حرام است ، بدهید کشاورزان بعنوان کود استفاده کنند ، … شما به این اندازه قانع نباشید ما شما را به مقام انسانیت میرسانیم … اقای روحانی فرمودند شیب گرانی ملایم است شما نگران نباشید. مگر تا کنون در این حکومت مقدس گرانی ندیدید؟ خوب اگر اینها نباشد هزینه حکومت بشار اسد و سپاه در لبنان و … هزینه غزه و حوزه های آخوندی و ساخت مسجدها و حرم و گنبد و مناره های طلا در کربلا و سامرا و نجف و سوریه و ... چه جوری در بیاید؟ تنها هزینه حوزه های علمیه (!) آخوندی داخل کشور در سال 93 گفته میشود 1600 میلیارد تومان است. هزینه سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد اسلامی صدرا، بنیاد ارتباطات و فرهنگ اسلامی، بنیاد های بین المللی (!) اهل بیت، شفقنا ( خبرگزاری شیعه ) ، تقریب مذاهب، غدیر ، و .... و حضرت علی اصغر و دعبل خزاعی و .... از کجا در بیاید؟ کمی ایمان داشته باشید. هزینه مبارزه با امریکا و اسرائیل و ... هم باید تامین شود