ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

همایش وزارت ارشاد درباره حقوق مالکیت ادبی و هنری

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر دارد در آستانه برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، همایشی پیرامون «حقوق مالکیت ادبی، هنری و حقوق مرتبط با تصدی‌گری بخش خصوصی» برگزار کند.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر دارد در آستانه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، همایشی پیرامون «حقوق مالکیت ادبی، هنری و حقوق مرتبط با تصدی‌گری بخش خصوصی» برگزار کند.

همایش وزارت ارشاد درباره حقوق مالکیت ادبی و هنری

خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران گزارش داده است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شنبه، ۶ اردیبهشت (۲۶ آوریل) در تالار وحدت همایشی درباره «حقوق مالکیت ادبی، هنری و حقوق مرتبط با تصدی‌گری بخش خصوصی» برگزار می‌کند. در این همایش علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم شرکت خواهد کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هدف از برگزاری این همایش یک‌روزه عملیاتی کردن وظایف و تحقق اهداف این وزارتخانه در زمینه حمایت از حقوق پدیدآورندگان است.

در جهان معاهده برن ناظر بر حق تکثیر (کپی رایت) است و ایران تاکنون این معاهده را امضاء نکرده است.

حق نشر، حقِ تکثیر یا کپی‌رایت به مجموعه‌ای از حقوق انحصاری گفته می‌شود که به ناشر یا پدیدآورنده یک اثر تعلق می‌گیرد و حقوقی از قبیل نشر، تکثیر و الگوبرداری از اثر را شامل می‌شود. کنوانسیون برن که بر اجرای قانون کپی‌رایت نظارت دارد، کشورهای امضاکننده معاهده را ملزم می‌کند که آثار پدیدآورندگان سایر کشورهای امضاکننده را هم‌چون آثار پدیدآورندگان تبعه خود مورد حمایت کپی‌رایت قرار دهند.

مشکل کپی‌رایت در ایران از پشتوانه شرعی هم برخوردار است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.