ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سریال «مرتضی مطهری» از تلویزیون جمهوری اسلامی پخش می‌شود

روابط عمومی سیمای جمهوری اسلامی اعلام کرد که قصد دارد یک مجموعه تلویزیونی در ۲۶ قسمت درباره زندگی مرتضی مطهری، از نظریه‌پردازان جمهوری اسلامی بسازد.

روابط عمومی سیمای جمهوری اسلامی اعلام کرد که قصد دارد یک مجموعه تلویزیونی در ۲۶ قسمت درباره زندگی مرتضی مطهری، از نظریه‌پردازان جمهوری اسلامی، بسازد. این مجموعه تلویزیونی در سال ۹۳ آماده پخش می‌شود.

سریال «مرتضی مطهری» از تلویزیون جمهوری اسلامی پخش می‌شود

روابط عمومی سیما اعلام کرده است که به زودی فیلمنامه مجموعه‌ای تلویزیونی درباره مرتضی مطهری آماده می‌شود. این مجموعه تلویزیونی در ۲۶ قسمت با تهیه‌کنندگی سعید سعدی در سال ۱۳۹۳ از تلویزیون جمهوری اسلامی پخش خواهد شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی سیما، هدف از ساخت این مجموعه تلویزیونی اطلاع‌رسانی درباره «موضع‌گیری‌های دشمنان علیه اصلاح جهت‌گیری‌های فرهنگی در جامعه» است. سیمای جمهوری اسلامی اعلام کرده که قصد دارد با پخش این مجموعه تلویزیونی، «راه هرگونه انحرافی در مسیر انقلاب را بر منحرفین» ببندد.

پیش از این در جشنواره فیلم فجر فیلم «چ» بر اساس زندگی مصطفی چمران به نمایش درآمد و از بهترین اکران نوروزی هم بهره‌مند شد، اما چنانکه انتظار می‌رفت با اقبال تماشاگران مواجه نشد.

مرتضی مطهری پیش از انقلاب ۱۳۵۷ عضو انجمن سلطنتی فلسفه و مدرس دانشگاه تهران بود. او بعد از انقلاب به ریاست شورای انقلاب منصوب شد.

مرتضی مطهری بعد از ظهر سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۵۸ هدف گلوله یکی از افراد گروه «فرقان» قرار گرفت، و پس از انتقال به بیمارستان طرفه درگذشت.

فرقان گروهی با مشی مسلحانه بود که علیه جمهوری اسلامی عمل می‌کرد. اکبر گودرزی، رهبر آن، در سال ۱۳۵۸ دستگیر و مدتی بعد تیرباران شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • faryad

    بباد دادن بیت المال.